حمایت بانک ملت از واحدهای تولیدی

حمایت بانک ملت از واحدهای تولیدی مدیرعامل بانک ملت در رأس هیأتی از مدیران ارشد این بانک و با حضور استاندار استان مرکزی و رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان از پروژه احداث بیمارستان ۵۳۰ تختخوابی حضرت ولی‌عصر(عج) اراک و همچنین دو واحد تولیدی صنعتی صنایع آلوم رول نوین و نورد آلومینیم اراک بازدید کرد. […]

حمایت بانک ملت از واحدهای تولیدی

مدیرعامل بانک ملت در رأس هیأتی از مدیران ارشد این بانک و با حضور استاندار استان مرکزی و رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان از پروژه احداث بیمارستان ۵۳۰ تختخوابی حضرت ولی‌عصر(عج) اراک و همچنین دو واحد تولیدی صنعتی صنایع آلوم رول نوین و نورد آلومینیم اراک بازدید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملت، بیگدلی در بازدید از پروژه بیمارستان ۵۳۰ تختخوابی حضرت ولی‌عصر(عج) اراک اظهارداشت: به دلیل اعتماد ویژه‌ای که مردم به بانک ملت دارند منابع مالی قابل توجهی در این بانک جذب و زمینه اعطای تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی فراهم شده است. مدیرعامل بانک ملت افزود: بانک ملت در استان مرکزی از نظر پرداخت تسهیلات رتبه نخست را در اختیار دارد.

بیگدلی مشارکت در احداث بیمارستان به عنوان یک پروژه عام‌المنفعه را وظیفه و افتخار بانک ملت توصیف و تأکیدکرد: دستورات لازم برای همکاری کامل در پیشبرد این پروژه را به مدیران ذی‌ربط صادر کرده‌ام.