مشتری، سرمایه اصلی بانک ملی است

مشتری، سرمایه اصلی بانک ملی است مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: سرمایه اصلی بانک، مشتری است، چرا که اگر مشتری وجود نداشته باشد، فعالیت بانک متوقف خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، محمدرضا‌حسین‌زاده با بیان این‌که سامانه بازرسی سیستمی در این بانک، همه شعب را به صورت لحظه‌ای رصد می‌کند، […]

مشتری، سرمایه اصلی بانک ملی است

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: سرمایه اصلی بانک، مشتری است، چرا که اگر مشتری وجود نداشته باشد، فعالیت بانک متوقف خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، محمدرضا‌حسین‌زاده با بیان این‌که سامانه بازرسی سیستمی در این بانک، همه شعب را به صورت لحظه‌ای رصد می‌کند، گفت: اقدامات کنترلی دقیقی در بانک ملی جریان دارد تا تراکنش‌های مشکوک در لحظه شناسایی شوند.

به گفته وی، علاوه بر این روش، عملکرد شعب در میان‌مدت و بلندمدت نیز به صورت دوره‌ای بررسی و تحلیل می‌شوند، بنابراین سود و زیان شعب به‌طور دقیق و تک به تک قابل شناسایی است.

حسین‌زاده با اشاره به رقابتی شدن بازار پول و سرمایه، اظهارکرد: در شرایط کنونی، حفظ مشتری برای بانک در اولویت است، اما این نباید به تخطی از قوانین و مقررات جاری نظام بانکی منجر شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که مشتریان نظام بانکی امروز حاضر نیستند سرمایه خود را با ریسک‌های غیرقابل جبران به خطر بیندازند، گفت: آنها به دنبال حفظ امنیت دارایی خود همراه با کسب سود معقول، منطقی و قانونی هستند، بنابراین بانک ملی ایران با پشتوانه ۹۰ سال فعالیت، محل خوبی برای این سرمایه‌گذاری است.