نقش پست‌بانک‌ در رونق کسب و کارهای نوین برای کشور سرنوشت‌ساز است

نقش پست‌بانک‌ در رونق کسب و کارهای نوین برای کشور سرنوشت‌ساز است رییس سازمان فضایی ایران گفت: تعیین پست بانک به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT کشور که در شهریورماه سال ۱۳۹۵ براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی انجام شد، یک فرصت و یک ظرفیت ارزشمند است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی […]

نقش پست‌بانک‌ در رونق کسب و کارهای نوین برای کشور سرنوشت‌ساز است

رییس سازمان فضایی ایران گفت: تعیین پست بانک به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT کشور که در شهریورماه سال ۱۳۹۵ براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی انجام شد، یک فرصت و یک ظرفیت ارزشمند است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست بانک، مرتضی براری همکاری پست بانک ایران با سازمان‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از زمان تأسیس بانک همواره خوب بوده است. تعیین پست بانک به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT کشور که در شهریورماه سال ۱۳۹۵ براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی انجام شد، یک فرصت و یک ظرفیت ارزشمند است. زیرا درحال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال از اقتصاد کشور مستقیماً در حوزه فناوری است و این بازار به سرعت درحال رشد است و پیش‌بینی شده سهم اینترنت اشیا به‌عنوان بخشی از بازار ICT در اقتصاد جهان تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۱۱ میلیارد دلار باشد.

وی ادامه‌داد: پست بانک ایران به عنوان بانک متولی بازار ICT باید حداکثر توانش را برای توسعه این بخش انجام دهد. این انتظار در مصوبه مجلس شورای اسلامی دیده شده و انشاا… به‌زودی با تصویب اساسنامه جدید پست بانک در هیأت دولت این راه هموارتر می‌شود. تحولات ایجاد شده در حوزه ICT این حوزه را از یک نهاد ارایه‌دهنده خدمات به بستری برای ارایه خدمات متنوع تبدیل کرده است و کسب و کارهای فراوانی در این حوزه ایجاد شده که این کسب و کار‌ها در راستای افزایش بهره‌وری در بخش‌های صنعت، کشاورزی، انرژی و… بوده است.