بانک صنعت و معدن و پرداخت بیش از ۴ میلیارد دلار تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی

بانک صنعت و معدن و پرداخت بیش از ۴ میلیارد دلار تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی بانک صنعت و معدن به عنوان بانک عامل تا پایان شهریور سال جاری بیش از ۴ میلیارد و ۱۲۵ میلیون دلار تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی برای تأمین مالی طرح‌های صنعتی کشور پرداخت کرده است. به […]

بانک صنعت و معدن و پرداخت بیش از ۴ میلیارد دلار تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی

بانک صنعت و معدن به عنوان بانک عامل تا پایان شهریور سال جاری بیش از ۴ میلیارد و ۱۲۵ میلیون دلار تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی برای تأمین مالی طرح‌های صنعتی کشور پرداخت کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، در همین مدت میزان تسهیلات مصوب از محل یاد شده به ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار می‌رسد که به ۳۱۹ طرح صنعتی اختصاص یافته است.

تعداد طرح‌های قرارداد شده نیز در مدت یاد شده توسط بانک صنعت و معدن از محل صندوق توسعه ملی ۲۸۹ طرح و با تسهیلاتی بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار بوده است.

از سوی دیگر اعتباراتی جمعاً به مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی توسط بانک یاد شده برای ۴۸۲ طرح گشایش یافته است.

گفتنی است بانک صنعت و معدن در سال‌های اخیر طرح‌های زیربنایی زیادی را در حوزه پتروشیمی، سیمان، نیروگاه، فولاد، راه‌آهن و… تأمین مالی کرده که برخی از این طرح‌ها به بهره‌برداری رسیده است.