«جایزه بین‌المللی سال ٢٠١٨ ITA» به بانک صادرات ایران اعطا شد

«جایزه بین‌المللی سال ٢٠١٨ ITA» به بانک صادرات ایران اعطا شد در شانزدهمین اجلاس استقامت ملی در تولید، خدمات و توسعه اقتصادی کشور، جایزه سال ٢٠١٨ بانکداری ITA از سوی مؤسسه خدمات بانکیICMF GROUP انگلستان به دلیل شفافیت عملیات خدمات بانکی به این بانک اعطا شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، […]

«جایزه بین‌المللی سال ٢٠١٨ ITA» به بانک صادرات ایران اعطا شد

در شانزدهمین اجلاس استقامت ملی در تولید، خدمات و توسعه اقتصادی کشور، جایزه سال ٢٠١٨ بانکداری ITA از سوی مؤسسه خدمات بانکیICMF GROUP انگلستان به دلیل شفافیت عملیات خدمات بانکی به این بانک اعطا شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، در این اجلاس که با حضور مسؤولان و مدیران اجرایی کشور، نمایندگان مجلس و مدیران شرکت‌های برتر اقتصادی کشور و مدیران بانک صادرات ایران در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، جایزه (٢٠١٨ ITA Banking Awards) به بانک صادرات ایران اهدا شد. همچنین نشان زرین این اجلاس به پاس حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی با عنوان « نشان طلایی پربازده‌‌ترین و سودآور‌ترین بانک مشتری‌محور در سال ٩٧» به این بانک تعلق گرفت. در این نشست همچنین «نشان ملی رتبه نخست در ارایه تسهیلات حمایتی به بنگاه‌های تولیدی و خدماتی سراسر کشور» به حجت‌ا…صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد و با اهدای لوح تقدیر « شانزدهمین اجلاس سران و مدیران معتبر‌‌ترین شرکت‌ها و سازمان‌های عالی رتبه ایرانی» از این بانک تجلیل شد.

در این مراسم مدیر امور شعب استان تهران، البرز بانک صادرات ایران اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال جاری تعداد مشاغل ایجاد شده توسط این بانک در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور به ١٠٠ هزار نفر برسد.