ارایه ۷۰ درصد از خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر

ارایه ۷۰ درصد از خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به پیشرو بودن این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک، گفت: هم‌اکنون شهروندان و مشتریان بانک شهر در سراسر کشور ۷۰ درصد از خدمات بانکی ارایه شده در شعب را می‌توانند در ساعت مختلف شبانه‌روز از […]

ارایه ۷۰ درصد از خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به پیشرو بودن این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک، گفت: هم‌اکنون شهروندان و مشتریان بانک شهر در سراسر کشور ۷۰ درصد از خدمات بانکی ارایه شده در شعب را می‌توانند در ساعت مختلف شبانه‌روز از طریق پیشخوان‌های شهرنت دریافت کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، عیسی‌قهرمانی‌چابک با بیان این‌که حرکت به سمت توسعه بانکداری الکترونیک طی سال‌های اخیر همواره در صدر برنامه‌های بانک شهر قرار داشته، افزود: این نوع بانکداری باعث می‌شود سرعت گردش پول، تسویه حساب‌ها و مبادلات بانکی افزایش یابد که برای اقتصاد، تجار، کسبه و شهروندانی که در بخش‌های مختلف اقتصادی فعالیت می‌کنند، بسیار حایز اهمیت است.

وی با تأکید بر این‌که امروزه با توسعه تکنولوژی در حوزه‌های مختلف زندگی، بانکداری سنتی جوابگوی نیاز شهروندان و مشتریان شبکه بانکی نیست، تصریح‌کرد: هم‌اکنون شهروندان و مشتریان بانک شهر در سراسر کشور ۷۰ درصد از خدمات بانکی ارایه شده در شعب را می‌توانند در ساعت مختلف شبانه‌روز از طریق پیشخوان‌های شهرنت دریافت کنند.

قهرمانی چابک در همین رابطه تصریح‌کرد: با تلاش کارکنان و مدیران بانک شهر امروز اعتماد به بانکداری الکترونیک و فرهنگ استفاده از دستگاه‌هایی مانند خود بانک (VTM – RTM) و دریافت خدماتی مانند افتتاح حساب، صدور کارت هدیه و سایر خدمات در مکانی خارج از شعبه در حال ارایه و نهادینه شدن است.