پرداخت تسهیلات هزار میلیارد تومانی اشتغالزایی توسط پست بانک

پرداخت تسهیلات هزار میلیارد تومانی  اشتغالزایی  توسط پست بانک مدیرعامل پست بانک ایران گفت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات اشتغالزای روستایی در اختیار این بانک قرار گرفت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست بانک، خسروفرحی در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهارکرد: یکی از وظایف اصلی پست […]

پرداخت تسهیلات هزار میلیارد تومانی  اشتغالزایی  توسط پست بانک

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات اشتغالزای روستایی در اختیار این بانک قرار گرفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست بانک، خسروفرحی در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهارکرد: یکی از وظایف اصلی پست بانک حضور در روستاهای کشور و ایجاد دسترسی همه مردم ساکن در روستا‌ها به خدمات بانکی است.

وی با بیان این‌که تأمین مالی طرح‌ها و مشاغل خرد اشتغالزای روستایی یکی از رسالت‌های اصلی این بانک است، افزود: در قانون ایجاد و توسعه اشتغال روستایی، پست بانک به همراه ۳ بانک و مؤسسه اعتباری دیگر تأمین مالی طرح‌های خرد روستایی را عهده‌دار شدند.

فرحی ادامه داد: پست بانک تقریباً صد درصد منابعی که از محل صندوق توسعه ملی در اختیارش گرفته را برای طرح‌های خرد و اشتغالزا در روستا‌ها در نظر گرفته است.