بانک اقتصادنوین ارز خدماتی می‌دهد

بانک اقتصادنوین ارز خدماتی می‌دهد در راستای سیاست‌های ارزی بانک مرکزی، فروش ارز خدماتی با سازوکار جدید از طریق شعب ارزی منتخب بانک اقتصادنوین با هدف خلق ارزش افزوده برای مشتریان عملیاتی و اجرایی خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک اقتصاد نوین، با توجه به انتخاب بانک اقتصادنوین از سوی بانک […]

بانک اقتصادنوین ارز خدماتی می‌دهد

در راستای سیاست‌های ارزی بانک مرکزی، فروش ارز خدماتی با سازوکار جدید از طریق شعب ارزی منتخب بانک اقتصادنوین با هدف خلق ارزش افزوده برای مشتریان عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک اقتصاد نوین، با توجه به انتخاب بانک اقتصادنوین از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بانک‌های عامل فروش ارز خدماتی، جلسه کارگروه بررسی سازوکار اجرایی این موضوع با حضور معاون اعتبارات و بین‌الملل، مدیران ستادی حوزه بین‌الملل، سرپرستان مناطق و رؤسای شعب ارزی منتخب برگزار شد.

براساس بخشنامه‌ها و بخش سوم مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی مصارف ارز خدماتی (غیر بازرگانی) احصا شده که به‌صورت نقد (اسکناس) یا حواله از طریق بانک‌های عامل قابل پرداخت هستند.

در همین راستا و به منظور عملیاتی شدن و اجرای این خدمت، جلسه کارگروه مربوطه در بانک برگزار و ضمن تعیین شعب منتخب ارزی برای این کار، مقرر شد زیرساخت‌های این موضوع تأمین و فرایندهای ارتباطی مورد نیاز با نهادهای ناظر در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن تعریف و تدوین شود.