بانک صادرات برای سال جاری دو هدف تعیین کرد

بانک صادرات برای سال جاری دو هدف تعیین کرد حجت‌ا…صیدی هدف بانک صادرات ایران در سال ٩٧ را خروج از زیان‌دهی و ورود به منطقه سود عنوان کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، صیدی در مراسم اختتامیه همایش سراسری رؤسای حوزه‌های صف، ستاد و شعب ممتاز این بانک در مشهد مقدس […]

بانک صادرات برای سال جاری دو هدف تعیین کرد

حجت‌ا…صیدی هدف بانک صادرات ایران در سال ٩٧ را خروج از زیان‌دهی و ورود به منطقه سود عنوان کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات، صیدی در مراسم اختتامیه همایش سراسری رؤسای حوزه‌های صف، ستاد و شعب ممتاز این بانک در مشهد مقدس با تأکید بر این مطلب، گفت: برای تحقق اهداف بانک صادرات ایران در سال ٩٧ در حوزه افزایش منابع و تعیین تکلیف عملی مطالبات و برای خروج از زیان‌دهی و ورود به منطقه سوددهی همگی با هم تلاش خواهیم کرد تا بانک صادرات ایران همیشه در اوج نگه داشته شود.

وی تأکیدکرد: یکی از عوامل موفقیت توجه به قانون است و ما برای موفقیت باید قانون را رعایت و اجرا کنیم و به درستی به آن پایبند باشیم ضمن این که دستورالعمل‌ها و سیاست‌های ابلاغی را کاملاً رعایت کنیم.

صیدی با اشاره به سازوکارهای انتخاب مدیران، گفت: این بانک به منظور ارایه خدمات مطابق با استانداردهای روز دنیا ارتقای توانمندی همکاران و همچنین بهبود شرایط شغلی آنها را براساس شاخص‌های شایسته‌سالاری در دستورکار قرارداده و تمهیدات لازم را در نظر گرفته است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران ایجاد همگرایی در بین مدیران عالی و میانی را بسیار ارزشمند عنوان کرد و در این رابطه تصریح‌کرد: این همایش با رویکرد شناسایی و رفع نقاط ضعف و استفاده از فرصت‌ها، برگزار شد و در این دو روز کارگروه‌های چهارگانه توانستند دستاوردهای درخشانی را رقم بزنند که نتایج و پیامدهای آنها می‌تواند در کوتاه‌مدت و میان‌مدت نمود بیش‌تری پیدا کند.

وی حرفه‌ای عمل کردن و تمرکز روی هدف را خاطرنشان کرد و اظهارداشت: رؤسای حوزه‌ها باید در یک مسیر حرکت کنند و به سازمان و سیستم سازمان احترام بگذارند و منافع سازمان را بر منافع شخصی و گروهی ارجح بدانند.