قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک ملی برگزار شد

قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک ملی برگزار شد به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سی و نهمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، قرعه‌کشی این دوره با حضور اعضای هیأت نظارت متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی […]

قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک ملی برگزار شد

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک سی و نهمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، قرعه‌کشی این دوره با حضور اعضای هیأت نظارت متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران برگزار شد.

دوره قرعه‌کشی این مرحله از یکم شهریورماه سال ۹۶ آغاز و آخرین مهلت سپرده‌پذیری جهت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی و بهره‌مندی از جوایز آن، ۳۱ مردادماه امسال بود.

باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی در روز قرعه‌کشی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به مدت ۳ ماه یا ۹۰ روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی شرط لازم برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌ها بود.