حمایت بانک مهر اقتصاد از کالای ایرانی

حمایت بانک مهر اقتصاد از کالای ایرانی معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد به همراه سرپرست معاونت اعتبارات، رییس اداره مدیریت ریسک و رییس اداره امور شعب استان اصفهان از خط تولید گروه صنعتی انتخاب بازدید کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، حاجی‌مزدارانی، معاون امور مناطق بانک در بازدید از […]

حمایت بانک مهر اقتصاد از کالای ایرانی

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد به همراه سرپرست معاونت اعتبارات، رییس اداره مدیریت ریسک و رییس اداره امور شعب استان اصفهان از خط تولید گروه صنعتی انتخاب بازدید کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک مهر اقتصاد، حاجی‌مزدارانی، معاون امور مناطق بانک در بازدید از کارخانه تولید لوزام خانگی اسنوا و مجموعه کارخانه‌های گروه صنعتی انتخاب واقع در شهرک صنعتی مورچه‌خورت اصفهان، اظهارداشت: بانک مهر اقتصاد در سال‌های اخیر با اختصاص تسهیلات به تولیدکنندگان داخلی، تلاش کرده است تا با تأمین سرمایه در گردش کارخانه‌ها، از تولید کالای ایرانی حمایت کند.

وی با بیان این‌که حمایت از تولید کالای ایرانی سبب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود، افزود: متأسفانه در شرایط رکود و افزایش قیمت مواد‌اولیه، قدرت خرید کاهش می‌یابد، به همین دلیل بانک مهر اقتصاد در قالب ارایه تسهیلات خرید کالای ایرانی قصد دارد مردم را نسبت به خرید محصولات تولید داخل ترغیب کند.

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد تصریح‌کرد: در شرایط کنونی بازار، کارخانه‌های تولیدی با کاهش فروش و نقدینگی مواجه هستند، که بانک‌ها می‌توانند با ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی این مشکل را مرتفع کنند.

مزدارانی با اشاره به برنامه‌های اعتباری بانک مهر اقتصاد در راستای حمایت از تولیدکنندگان و طرح‌های همراستا با اقتصاد مقاومتی، گفت: در شرایطی که مقام‌معظم‌رهبری تأکید بسیاری بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی نموده‌اند، تقویت تولید داخلی در راستای تأمین نیازهای تولیدکنندگان و افزایش محصولات صادراتی یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند، زمینه مقاوم‌سازی اقتصاد را فراهم کند.