نقش‌آفرینی بانک‌سپه در عرصه اقتصاد

نقش‌آفرینی بانک‌سپه در عرصه اقتصاد رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای‌اسلامی با اشاره به پیشگام بودن بانک‌سپه در عرصه بانکداری کشور گفت: بانک‌سپه در عرصه کلان اقتصادی کارهای بزرگی انجام داده است که همه باید از آن مطلع شوند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سپه، پورابراهیمی در دیدار اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای‌اسلامی با […]

نقش‌آفرینی بانک‌سپه در عرصه اقتصاد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای‌اسلامی با اشاره به پیشگام بودن بانک‌سپه در عرصه بانکداری کشور گفت: بانک‌سپه در عرصه کلان اقتصادی کارهای بزرگی انجام داده است که همه باید از آن مطلع شوند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سپه، پورابراهیمی در دیدار اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای‌اسلامی با مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک‌سپه اظهار داشت: یکی از عظیم‌‌ترین پروژه‌های آبرسانی در کشور که نجات‌بخش چند استان است با سهم مشارکت عمده بانک‌سپه انجام پذیرفته و شایسته است این اقدامات برای مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: در این جلسه اکثر نمایندگان مجلس از اقدامات بانک‌سپه قدردانی کردند و ما آمادگی داریم برای کمک به ‌نظام بانکی و بانک‌سپه از دیدگاه‌ها و پیشنهادهای سازنده مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک‌سپه استفاده کنیم.

در ادامه این جلسه، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس سؤالات و دیدگاه‌های خود را درباره موضوع‌های ارزی، شرایط تحریم اقتصادی کشور، بررسی مشکلات نظام بانکی، جایگاه شبکه بانکی در نظام سیاستگذاری کشور، وضعیت بانک‌سپه در وصول مطالبات و فروش اموال مازاد و پرداخت تسهیلات ازدواج و برداشت از صندوق توسعه ملی با مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره بانک مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، پس از طرح سؤالات و دیدگاه‌های نمایندگان محترم کمیسیون اقتصادی مجلس، اعضای هیأت‌مدیره بانک، پرتوافکنان، عضو هیأت‌مدیره در حوزه اعتباری، هیئتداوودیان، عضو هیأت‌مدیره در حوزه وصول مطالبات، کاظم‌نژاد، عضو هیأت‌مدیره در حوزه پشتیبانی، خدمات و فروش اموال مازاد و دکترحسینی، عضو هیأت‌مدیره در حوزه IT و مدل‌های کسب‌وکار بانکی به سؤالات نمایندگان پاسخ دادند و در مورد آخرین اقدامات انجام‌شده در بانک به بیان گزارش‌ها و پیشنهاد‌ها پرداختند.