حجم گسترده طرح‌های اجرا شده با تسهیلات بانک‌ملی ایران

حجم گسترده طرح‌های اجرا شده با تسهیلات بانک‌ملی ایران عضو هیأت مدیره بانک‌ملی ایران گفت: وقتی حجم گسترده طرح‌های اجرا شده با تسهیلات بانک‌ملی ایران را در سراسر کشور از نزدیک می‌بینیم، بیش از پیش به سازمان‌مان افتخار می‌کنیم.  به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی ایران، محمودشایان در جمع کارکنان اداره کل بررسی […]

حجم گسترده طرح‌های اجرا شده با تسهیلات بانک‌ملی ایران

عضو هیأت مدیره بانک‌ملی ایران گفت: وقتی حجم گسترده طرح‌های اجرا شده با تسهیلات بانک‌ملی ایران را در سراسر کشور از نزدیک می‌بینیم، بیش از پیش به سازمان‌مان افتخار می‌کنیم.

 به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی ایران، محمودشایان در جمع کارکنان اداره کل بررسی طرح‌های بانک با اشاره به مشکل بیکاری، افزود: مقام‌معظم‌رهبری، ریاست محترم جمهوری و سایر مدیران ارشد نظام دغدغه حل مشکل بیکاری را دارند و نظام بانکی به ویژه بانک‌ملی ایران در صف مقدم حل این مشکل است.

وی با بیان این که طرح‌های بزرگ صنعتی، بیمارستان‌ها، جاده‌ها و کارخانه‌های متعددی با ارایه تسهیلات و استفاده از اعتبارات بانک‌ملی ایران در سراسر کشور احداث شده است، اظهار کرد: ایران اسلامی بزرگ است و طبیعی است که برای توسعه آن باید همه دست به دست هم بدهیم.

عضو هیأت مدیره بانک‌ملی ایران با تأکید بر این که هم‌افزایی کارکنان برای پیشبرد امور بانک، جلوگیری از به وجود آمدن چالش و تمرکز بر اهداف سازمانی از مهم‌ترین الزامات کار در این نهاد بزرگ اقتصادی است، ادامه داد: تغییرات مدیریتی به معنای ناکارآمدی افراد نیست و با این هدف انجام می‌شود که شکل و سرعت کار را بهبود ببخشد.

شایان با تأکید بر حساسیت کار در اداره کل بررسی طرح‌ها، تأکید کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام باید همچنان در اولویت این اداره کل باشد و از سوی دیگر، بازدید حضوری از پروژه‌ها نیز باید با قدرت ادامه یابد.

در این مراسم که با حضور علی‌موسوی‌زاده، مدیر امور اعتباری، جمعی از روسای ادارات کل و نیز کارشناسان بانک برگزار شد، از زحمات مصطفی‌محسنی، رییس پیشین اداره کل بررسی طرح‌ها تقدیر و برای عباس پیروزی به عنوان رییس جدید این اداره کل آرزوی موفقیت شد.