بانک‌سپه حامی فعالان اقتصادی قزوین

بانک‌سپه حامی فعالان اقتصادی قزوین مدیر شعب منطقه قزوین گفت: بانک‌سپه برای کمک به اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت در زمینه رونق تولید و اشتغالزایی ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سپه، عباس‌احمدی به همسویی فعالیت‌های بانک‌سپه با برنامه‌های اقتصادی دولت اشاره […]

بانک‌سپه حامی فعالان اقتصادی قزوین

مدیر شعب منطقه قزوین گفت: بانک‌سپه برای کمک به اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت در زمینه رونق تولید و اشتغالزایی ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌سپه، عباس‌احمدی به همسویی فعالیت‌های بانک‌سپه با برنامه‌های اقتصادی دولت اشاره کرد و افزود: این بانک برای کمک به رونق تولید، کسب‌وکار و اشتغالزایی از ابتدای سال گذشته به بنگاه‌های کوچک و متوسط فعال در بخش‌های صنعتی و کشاورزی استان قزوین هزارمیلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: بانک‌سپه به سبب پرداخت بیش‌ترین تعداد تسهیلات برای رونق تولید نسبت با سایر بانک‌ها در سال گذشته، مورد قدردانی مسؤولان استانی به‌ویژه استاندار قزوین قرار گرفت.