جبران زیان ۱۶۵ زلزله‌زده گیلانغرب و قصر شیرین با حضور مدیرعامل بیمه ایران

جبران زیان ۱۶۵ زلزله‌زده گیلانغرب و قصر شیرین با حضور مدیرعامل بیمه ایران با حضور محسن‌پورکیانی، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در آیین‌های جداگانه‌ای در فرمانداری‌های شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین دستور تقدیم ۱۶۵ فقره چک جبران خسارت بیمه‌شدگان زلزله‌زده این دو شهرستان صادر شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بیمه ایران، محسن‌پورکیانی […]

جبران زیان ۱۶۵ زلزله‌زده گیلانغرب و قصر شیرین با حضور مدیرعامل بیمه ایران

با حضور محسن‌پورکیانی، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در آیین‌های جداگانه‌ای در فرمانداری‌های شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین دستور تقدیم ۱۶۵ فقره چک جبران خسارت بیمه‌شدگان زلزله‌زده این دو شهرستان صادر شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بیمه ایران، محسن‌پورکیانی و هیأت همراه که برای دیدار از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و تسریع در پرداخت خسارت‌های بیمه‌شدگان زیاندیده، وارد کرمانشاه شده بودند، ضمن بازدید از مناطق آسیب‌دیده از زلزله اخیر استان کرمانشاه، روند رسیدگی و ارزیابی پرونده‌های دریافت خسارت زیان‌دیدگان این زلزله را از نزدیک بررسی و از برخی شعب استان و پایانه خسارت شعبه شهید بهشتی و ساختمان مرکزی بیمه ایران کرمانشاه بازدید کردند.

مدیرعامل بیمه ایران در آیین پرداخت خسارت‌ها گفت: ایران جزو ۱۰ کشور حادثه‌خیز جهان است و از ۴۳ بلای طبیعی حدود ۳۰ نوع آن در کشور ما اتفاق می‌افتد. وقوع حوادث اجتناب‌ناپذیر است و ما نمی‌توانیم به‌طور کامل از رخ دادن آنها پیشگیری کنیم ولی برنامه‌ریزی‌‌ها برای مقابله مؤثر با زلزله باید به‌گونه‌ای باشد که کشور به سمت احداث ساختمان‌های مستحکم و مسکن‌های مقاوم حرکت کند.