مشارکت پست‌ بانک‌ در تأمین مالی پروژه یک تصفیه‌خانه

مشارکت پست‌ بانک‌ در تأمین مالی پروژه یک تصفیه‌خانه عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران گفت: این بانک در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی و کمک به توسعه زیرساخت‌های اجتماعی و اقتصادی کشور در تأمین مالی طرح تصفیه‌خانه «آتیه گیلاب» استان گیلان به ارزش ۲۸ میلیون یورو مشارکت نموده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست […]

مشارکت پست‌ بانک‌ در تأمین مالی پروژه یک تصفیه‌خانه

عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران گفت: این بانک در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی و کمک به توسعه زیرساخت‌های اجتماعی و اقتصادی کشور در تأمین مالی طرح تصفیه‌خانه «آتیه گیلاب» استان گیلان به ارزش ۲۸ میلیون یورو مشارکت نموده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست بانک، احتشام‌فلاح‌فر در بازدید از طرح مذکور ضمن اعلام آمادگی مشارکت این بانک در طرح‌های زیربنایی کشور به‌عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی و حامی مالی طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در بخش‌های تعیین ‌شده گفت: براساس توافقات حاصله مقرر است که حدود ۶۹ درصد از هزینه‌های مالی ارزی پروژه مذکور توسط پست بانک تأمین شود و ۳۱ درصد نیز سهم آورده شرکت می‌باشد که تاکنون ۷٫۷میلیون یورو از آن به طرح مذکور تخصیص و پرداخت شده است.

فلاح‌فر تصریح‌کرد: حدود ۲۰ میلیون یورو نیز طی مراحل تعیین شده و براساس پیشرفت پروژه تأمین می‌شود که خوشبختانه روند انجام آن به خوبی صورت می‌پذیرد.

عضو هیأت مدیره افزود: پست بانک آمادگی کامل برای مشارکت در تأمین مالی طرح‌های زیرساختی کشور را در راستای ایفای مسؤولیت اجتماعی خود دارد و تلاش می‌کند در این خصوص گام‌های مؤثری ‌بردارد.