بانک شهر موفق در جلب اعتماد ناشران و اهالی کتاب

بانک شهر موفق در جلب اعتماد ناشران و اهالی کتاب سرپرست مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با تأکید به نقش اثرگذار بانک شهر در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی گفت: این بانک با حضور مستمر در نمایشگاه‌های کتاب استانی توانسته در جلب اعتماد ناشران و اهالی کتاب و کتابخوانی موفق عمل کند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل […]

بانک شهر موفق در جلب اعتماد ناشران و اهالی کتاب

سرپرست مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با تأکید به نقش اثرگذار بانک شهر در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی گفت: این بانک با حضور مستمر در نمایشگاه‌های کتاب استانی توانسته در جلب اعتماد ناشران و اهالی کتاب و کتابخوانی موفق عمل کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، قادر آشنا با اشاره به عملکرد بانک شهر در ارتقای کیفی برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی، افزود: این بانک در چند سال گذشته نقش اثرگذاری در بهبود خدمات‌رسانی فرهنگی به مردم در قالب حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب ایفا کرده است.

وی تصریح‌کرد: خوشبختانه خدمات بانکی ارایه شده از سوی این بانک به دلیل به روز بودن همواره مورد استقبال اهالی فرهنگ و به ویژه بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌های کتاب استانی و نمایشگاه بزرگ پایتخت قرار گرفته است.

سرپرست مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در ادامه تصریح‌کرد: توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه، حمایت از ناشران، ایجاد عدالت بین چرخه‌های تولید کتاب و حمایت از فعالان این حوزه جزو برنامه‌های مهم و اولویت‌دار مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران است.