افزایش خدمات قابل ارایه در باجه‌های روستایی پست‌بانک‌ به۱۷۷ نوع خدمت

افزایش خدمات قابل ارایه در باجه‌های روستایی پست‌بانک‌ به۱۷۷ نوع خدمت  مدیرعامل پست‌بانک‌ایران گفت: باجه‌های روستایی این بانک در بیش از ۶ هزار نقطه کشور که عموماً هیچ بانکی حضور ندارد، ۲۵ نوع خدمت بانکی را به مردم ارایه می‌دهند و با تعاملات و قراردادهایی که با سازمان‌های مختلف منعقد گردیده این خدمات به ۱۷۷ […]

افزایش خدمات قابل ارایه در باجه‌های روستایی پست‌بانک‌ به۱۷۷ نوع خدمت 

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران گفت: باجه‌های روستایی این بانک در بیش از ۶ هزار نقطه کشور که عموماً هیچ بانکی حضور ندارد، ۲۵ نوع خدمت بانکی را به مردم ارایه می‌دهند و با تعاملات و قراردادهایی که با سازمان‌های مختلف منعقد گردیده این خدمات به ۱۷۷ خدمت افزایش می‌یابد.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌، خسرو‌فرحی با بیان این‌که خدمت‌رسانی به هموطنان روستایی و مناطق دوردست و غیربرخوردار کشور به‌عنوان افتخار برای مجموعه کارکنان این بانک است افزود: افتتاح انواع حساب‌های بانکی، دریافت قبوض مصرفی، ارایه خدمات الکترونیکی از طریق دستگاه‌های POS، ATM و Pinpad، اپ موبایلی، پرداخت تسهیلات در قالب عقوداسلامی و ده‌ها خدمت بانکی دیگر در باجه‌های این بانک ارایه می‌شود.

فرحی تصریح کرد: پرداخت یارانه و سود سهام عدالت، پرداخت حقوق مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی، کمیته امداد، امور مربوط به دفترچه سلامت، کارت ملی، بیمه، تعویض کنتور آب، گاز، برق و…. از دیگر خدماتی است که در این باجه‌ها به نیابت از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و سایر بخش‌ها انجام می‌شود. طبیعتاً ارایه این خدمات موجب صرفه جویی در هزینه‌های زیادی شده که صرفا بسترهای پست بانک ایران به خوبی قادر به پوشش آن است.