۶ مزیت سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام)

۶ مزیت سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام) مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد با تشریح ۶مزیت سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) از پیشتازی این شرکت در ثبت‌نام این سامانه خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سمات، محمد عابد دسترسی به تمام سرویس‌های بازار سرمایه، عدم نیاز به احراز هویت مجدد در کلیه بخش‌های بازار، […]

۶ مزیت سامانه جامع اطلاعات مشتریان(سجام)

مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد با تشریح ۶مزیت سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) از پیشتازی این شرکت در ثبت‌نام این سامانه خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی سمات، محمد عابد دسترسی به تمام سرویس‌های بازار سرمایه، عدم نیاز به احراز هویت مجدد در کلیه بخش‌های بازار، شفافیت در اطلاعات مشتریان، بروزرسانی به موقع و یکپارچه اطلاعات، متمرکز شدن پرداخت‌ها و عایدات نقدی شرکت‌ها و سهولت در مکاتبات و مراسلات را ۶ مزیت مهم ثبت‌نام در سامانه سجام اعلام کرد.

وی با بیان این‌که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به منظور ارایه خدمات زیرساختی یکپارچه و فراگیر به فعالان بازار سرمایه و ایجاد درگاه واحد خدمات‌دهی به تمامی ارکان بازار، نهادهای مالی، ناشران و علی‌الخصوص سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی، سامانه سجام را راه‌اندازی کرده است، گفت: کلیه فعالان بازار سرمایه کشور اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی باید با مراجعه به سایت سجام و با ورود اطلاعات خود نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام کنند.

مدیرعامل کارگزاری بانک پاسارگاد از سامانه سجام به عنوان سامانه‌ای جامع، متمرکز و درگاهی واحد برای ورود به بازار سرمایه نام برد و افزود: فعالان بازار سرمایه تنها با یک‌بار ثبت اطلاعات در این سامانه می‌توانند از مزایا و خدمات سایر ارکان و شرکت‌ها نیز استفاده کنند.