بانک پارسیان پیشرو در طرح‌های توسعه‌ای

بانک پارسیان پیشرو در طرح‌های توسعه‌ای دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس‌شورای‌اسلامی در مورد مشارکت بانک‌های خصوصی به ویژه بانک پارسیان در طرح‌های توسعه‌ای کشور گفت: بانک‌های دولتی و خصوصی در تأمین مالی طرح‌های اشتغالزایی و توسعه روستایی نقش پررنگی داشته‌اند. علی‌بختیاری در گفت‌وگو با فارس افزود: بانک پارسیان افزون بر این در […]

بانک پارسیان پیشرو در طرح‌های توسعه‌ای

دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس‌شورای‌اسلامی در مورد مشارکت بانک‌های خصوصی به ویژه بانک پارسیان در طرح‌های توسعه‌ای کشور گفت: بانک‌های دولتی و خصوصی در تأمین مالی طرح‌های اشتغالزایی و توسعه روستایی نقش پررنگی داشته‌اند.

علی‌بختیاری در گفت‌وگو با فارس افزود: بانک پارسیان افزون بر این در ارایه تسهیلات به بخش خصوصی یا پرداخت تسهیلات در بخش قرض‌الحسنه، ازدواج، جهیزیه، درمان و کمک به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی همواره پیشرو بوده است.

نماینده بافت، رابر و ارزوییه بیان‌کرد: بانک‌های خصوصی همچنین در طرح‌های آبرسانی و گازرسانی به مناطق محروم و مرزی با دولت مشارکت داشته‌اند. بانک پارسیان ویژه‌تر به این بخش وارد شده، به‌طوری‌که خدمات این بانک در آبرسانی طبق ماده ۵۶ توافق کنسرسیوم در طرح‌های عمرانی کشور و حمایت از تولید داخلی ستودنی است.