بهره‌برداری از چند طرح استان گلستان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

بهره‌برداری از چند طرح استان گلستان با تسهیلات بانک صنعت و معدن همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان گلستان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت طرح‌های شورابه ید گلستان و صنایع غذایی عالیا گلستان با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره‌برداری رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی […]

بهره‌برداری از چند طرح استان گلستان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان گلستان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت طرح‌های شورابه ید گلستان و صنایع غذایی عالیا گلستان با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک صنعت و معدن، طرح شورابه ید گلستان با مشارکت این بانک و پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال جهت تولید سالانه ۳۷۵ تن ید کریستال و اشتغال ۴۵ نفر به ‌طور مستقیم آغاز به‌ کار کرد.

همچنین طرح عالیا گلستان نیز با مشارکت این بانک و با تسهیلات ۱۵۰ میلیارد ریالی برای تولید انواع روغن گیاهی تا ۳۰۰ تن در روز و با ایجاد اشتغال ۵۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

علاوه بر این بانک صنعت و معدن مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال نیز به شرکت صنایع‌غذایی عالیا گلستان در سال‌جاری تسهیلات سرمایه در گردش اختصاص داده است.

گفتنی است، بانک صنعت و معدن از محل اعتبارات رونق تولید تاکنون یک‌هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی نیز ۷۰۵ میلیارد ریال به صنایع کوچک و متوسط این استان تسهیلات پرداخت کرده است.