جوان‌گرایی در کوثر محصول پیاده‌سازی نظام مدیریت دانش است

جوان‌گرایی در کوثر محصول پیاده‌سازی نظام مدیریت دانش است مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب استان‌های فارس، کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، جوادفهیمی‌پور، سرپرست مؤسسه کوثر با اشاره به اهمیت پاسخگویی در پیشگاه خداوند نسبت به مسؤولیت‌هایی که بر عهده افراد واگذار می‌شود، گفت: همواره در مسؤولیت‌هایی […]

جوانگرایی در کوثر محصول پیاده‌سازی نظام مدیریت دانش است

مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب استان‌های فارس، کهگیلویهوبویراحمد برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، جوادفهیمی‌پور، سرپرست مؤسسه کوثر با اشاره به اهمیت پاسخگویی در پیشگاه خداوند نسبت به مسؤولیت‌هایی که بر عهده افراد واگذار می‌شود، گفت: همواره در مسؤولیت‌هایی که می‌پذیریم باید از حرص و دنیاطلبی پرهیز کنیم.

عضو هیأت‌مدیره مؤسسه اعتباری کوثر ضمن تأکید بر نقش کلیدی نظام بانکی در اقتصاد کشور افزود: بانک‌ها به مثابه قلب تپنده اقتصاد می‌باشند. اساساً وظیفه نظام بانکی در هر کشوری حمایت و کمک به شکوفایی اقتصادی آن است.

حسینمختاری با اشاره به روند شکل‌گیری مؤسسه اعتباری کوثر در استان فارس گفت: از زمان ایجاد مؤسسه اعتباری کوثر تاکنون با تلاش‌های مدیران و کارکنان، مؤسسه کوثر به جایگاه خوبی در نظام بانکی دست یافته که باید با همدلی برای موفقیت‌های بیش‌تر و بالندگی کوثر کوشش کنیم.