۱۸۷۹،برنامه‌های کاری بانک ملی در سال ۹۵

برنامه‌های کاری بانک ملی در سال ۹۵ مدیرعامل بانک ملی اعلام کرد: یکی از برنامه‌های مهم امسال بانک ملی ایران، توسعه اشتغال در کشور با حمایت از صنایع کوچک، متوسط، طرح‌های نیمه‌تمام و افزایش ظرفیت فعالیت واحدهای تولیدی است. به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدرضا حسین‌زاده که همزمان با سفر هیأت دولت به استان آذربایجان غربی در […]

برنامه‌های کاری بانک ملی در سال ۹۵

مدیرعامل بانک ملی اعلام کرد: یکی از برنامه‌های مهم امسال بانک ملی ایران، توسعه اشتغال در کشور با حمایت از صنایع کوچک، متوسط، طرح‌های نیمه‌تمام و افزایش ظرفیت فعالیت واحدهای تولیدی است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدرضا حسین‌زاده که همزمان با سفر هیأت دولت به استان آذربایجان غربی در رأس هیأتی متشکل از برات کریمی، عضو هیأت مدیره و تعدادی از مدیران بانک ملی ایران در جمع مسؤولان و کارکنان اداره امور شعب استان آذربایجان غربی سخن می‌گفت، ضمن تبریک سفر رییس‌جمهور محترم و هیأت دولت به این استان ابراز داشت: قطعاً این سفر بسیار پربرکت و پرمیمنت برای مردم منطقه و توسعه و شکوفایی استان خواهد بود.

 

 حسین زاده، شایسته‌سالاری را یکی از برنامه‌های محوری خود در بانک ملی ایران عنوان کرد و گفت: انشاا… به شایسته سالاری توجه ویژه‌ای خواهد شد چون پویایی، خلاقیت، تحول و نوآوری زمینه‌ساز پیشرفت بانک محسوب می‌شود.