۱۸۷۹،مدیرعامل بانک شهر تأکید کرد:لزوم رتبه‌بندی بانک‌های ایرانی

مدیرعامل بانک شهر تأکید کرد:لزوم رتبه‌بندی بانک‌های ایرانی مدیرعامل بانک شهر گفت: نظام بانکی ایران برای تعامل با بانک‌های خارجی نیازمند اعتبار‌سنجی از سوی شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و دریافت رتبه جهانی در این خصوص است. به گزارش مناقصه مزایده، حسین محمدپورزرندی با تأکید بر لزوم توانمندسازی نظام بانکی ایران به منظور فعالیت و رقابت در […]

مدیرعامل بانک شهر تأکید کرد:لزوم رتبه‌بندی بانک‌های ایرانی

مدیرعامل بانک شهر گفت: نظام بانکی ایران برای تعامل با بانک‌های خارجی نیازمند اعتبار‌سنجی از سوی شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و دریافت رتبه جهانی در این خصوص است.

به گزارش مناقصه مزایده، حسین محمدپورزرندی با تأکید بر لزوم توانمندسازی نظام بانکی ایران به منظور فعالیت و رقابت در بازار جهانی، اظهار کرد: نظام بانکی در سال‌های تحریم از قوانین و فضای حاکم بر بانکداری بین‌الملل دور مانده است و امروز کشور در شاخصه‌های مالی و بانکی، می‌بایست بر توانمند‌سازی نظام بانکی در بین بانک‌های دنیا کار کند و همچنین ارتباط با خارج از کشور و بانک‌های جهانی را نیز مورد توجه داشته باشد.

وی با اشاره به این ‌که سیاست‌های پولی و مالی در رقابت با شرایط روز بانکی در دنیا خواهد بود، افزود: برقراری سوئیفت و تعامل با بانک‌های اروپایی و تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط خصوصی و دولتی از این طریق، از مباحث مربوطه در این مورد است.