۱۸۸۰،بیمه آسیا زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) را بیمه کرد

بیمه آسیا زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) را بیمه کرد زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) تحت پوشش بیمه‌های عمر، حوادث و مسؤولیت قرار دارند. به گزارش مناقصه‌مزایده، روابط‌عمومی بیمه آسیا در گزارشی با اشاره به ارایه پوشش‌های بیمه‌ای از روز دوشنبه […]

بیمه آسیا زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) را بیمه کرد

زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) تحت پوشش بیمه‌های عمر، حوادث و مسؤولیت قرار دارند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، روابط‌عمومی بیمه آسیا در گزارشی با اشاره به ارایه پوشش‌های بیمه‌ای از روز دوشنبه ۱۰/۳/۱۳۹۵تا روزپنجشنبه۲۰/۳/۱۳۹۵اعلام کرد: در پوشش بیمه عمر خطر فوت به علت بیماری، بیمه حادثه خطرات فوت و نقص عضو کلی و جزیی دائم، بیمه مسؤولیت خطرات فوت و نقص عضو کلی و جزیی دائم در صورت احراز مسؤولیت توسط مراجع ذی‌صلاح و جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث تحت پوشش بیمه آسیا قرار دارد.

این گزار ش با اشاره به ارایه پوشش‌های فوق از طریق کنسرسیوم شرکت‌های بیمه آسیا، ایران، البرز و دانا می‌افزاید: حداکثر تعهد بیمه‌گر برای فوت به علت بیماری در بخش بیمه عمر برای هر نفر ۹۵ میلیون ریال، حداکثر تعهد بیمه‌گر برای فوت و نقص عضو کلی و جزیی دائم در بخش بیمه حوادث برای هر نفر ۲۱۰میلیون ریال، حداکثر تعهد بیمه‌گر برای فوت و نقص عضو کلی و جزیی دائم در بخش بیمه مسؤولیت برای هر نفر تا دیه قانونی و حداکثر تعهد جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث مشمول بیمه برای هر نفر ۲۵ میلیون ریال می‌باشد.

 

گفتنی است بیمه آسیا با غرفه اختصاصی در ضلع شمال شرقی ایستگاه مترو حرم مطهر، حضوری فعال در گرامیداشت بیست وهفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) دارد.