افزایش سرمایه بانک ملت در ایروان

افزایش سرمایه بانک ملت در ایروان مدیر شعبه ایروان بانک ملت گفت: لغو تحریم‌ها به بانک ما کمک کرد تا پول‌های بلوکه شده ایران در ارمنستان را جذب کنیم و کانال لازم برای انتقال ۱۰ میلیون یورو از پول‌هایمان را فراهم کنیم. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه خبری آرم بانکس، سید غلامرضا‌موسوی، مدیر […]

افزایش سرمایه بانک ملت در ایروان

مدیر شعبه ایروان بانک ملت گفت: لغو تحریم‌ها به بانک ما کمک کرد تا پول‌های بلوکه شده ایران در ارمنستان را جذب کنیم و کانال لازم برای انتقال ۱۰ میلیون یورو از پول‌هایمان را فراهم کنیم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه خبری آرم بانکس، سید غلامرضا‌موسوی، مدیر شعبه ایروان بانک ملت در مصاحبه با روزنامه زاماناک ارمنستان گفت، این شعبه از بانک ملت پس از لغو تحریم‌ها، ۱۰ میلیون یورو اعتبار جذب کرده است.

وی گفت: «در وهله نخست، لغو تحریم‌ها به بانک ما کمک کرد تا پول‌های بلوکه شده ایران در ارمنستان را جذب کنیم و کانال لازم برای انتقال ۱۰ میلیون یورو از پول‌هایمان را فراهم کنیم.»

 

این مقام بانک ملت گفت، تا به امروز سرمایه بانک ملت شعبه ایروان ۲۳ میلیارد درام است، در حالی که این رقم در ۳ ماهه نخست سال ۲۰۱۴، ۱۹٫۳ میلیارد درام بود.