بانک کشاورزی ۸۳ ساله شد

بانک کشاورزی ۸۳ ساله شد مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: امسال، ۸۳ سالگی بانک کشاورزی را گرامی می‌داریم؛ ۸۳ سال خدمت رسانی صادقانه، ۸۳ سال تلاش و پویایی در ساختاری فاخر و اثرگذار، بر همه مردم ایران مبارک باد. مرتضی شهیدزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هشتادوسومین سالگرد تأسیس این بانک، طی […]

بانک کشاورزی ۸۳ ساله شد

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: امسال، ۸۳ سالگی بانک کشاورزی را گرامی می‌داریم؛ ۸۳ سال خدمت رسانی صادقانه، ۸۳ سال تلاش و پویایی در ساختاری فاخر و اثرگذار، بر همه مردم ایران مبارک باد.

مرتضی شهیدزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هشتادوسومین سالگرد تأسیس این بانک، طی پیامی ضمن تبریک این روز، اظهار امیدواری کرد بانک کشاورزی با تکیه بر ۸۳ سال تجربه و تخصص بتواند بیش از پیش در راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در فضای پسابرجام، اعتلا و شکوفایی اقتصادی و ایجاد امنیت اقتصادی در کشور موفق و اثرگذار باشد. در پی، متن این پیام را مشاهده می‌فرمایید.

بیست‌ویکم خرداد ماه، سالروز تأسیس بانک کشاورزی، برای خانواده بزرگ این بانک، اعم از کارکنان تلاشگر، مشتریان ارجمند و تلاشگران عرصه ی تولید، روزی مبارک و پرافتخار است؛ چراکه یادآور اصالت، سرافرازی و اثربخشی سازمانی دیرپا ولی نوآور به نام بانک کشاورزی است که پایداری و استحکام خود را مرهون همت والا، تلاش دلسوزانه و اعتماد وفادارانه مردم بزرگوار ایران است.

امسال، ۸۳ سالگی بانک کشاورزی را گرامی می‌داریم؛ ۸۳ سال خدمت رسانی صادقانه، ۸۳ سال تلاش و پویایی در ساختاری فاخر و اثرگذار، بر همه مردم ایران مبارک باد…

انشاا… در سایه لطف حضرت حق، دلگرمی و محبت شما همراهان فهیم و تکیه بر ۸۳ سال تجربه و تخصص و تلاش، بتوانیم اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را در فضای مغتنم پسابرجام تحقق بخشیم و بیش از پیش در راه اعتلا و شکوفایی اقتصادی و ایجاد امنیت غذایی در کشور گام‌برداریم.

 

از شما مردم بزرگوار، علی‌الخصوص تولیدکنندگان زحمتکش بخش کشاورزی، برای ۸۳ سال همراهی صمیمانه تان سپاسگزارم و تقاضا دارم بیش از پیش برای داشتن ایرانی آباد و سربلند، یاور ما و در کنار ما باشید.