افزایش کاربران ابزارها و درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات

افزایش کاربران ابزارها و درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات استقبال روزافزون از اپلیکیشن‌های موبایلی و درگاه‌های اینترنتی بانک صادرات ایران توسط بیش از ٤٥ میلیون مشتری این بانک، با توجه به توسعه زیرساخت‌ها، فرهنگ‌سازی و ترویج بانکداری الکترونیک، نیاز به مراجعه به شعب را تا حدود زیادی کاهش داده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل […]

افزایش کاربران ابزارها و درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات

استقبال روزافزون از اپلیکیشن‌های موبایلی و درگاه‌های اینترنتی بانک صادرات ایران توسط بیش از ٤٥ میلیون مشتری این بانک، با توجه به توسعه زیرساخت‌ها، فرهنگ‌سازی و ترویج بانکداری الکترونیک، نیاز به مراجعه به شعب را تا حدود زیادی کاهش داده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک صادرات ایران، با افزایش تعداد علاقه‌مندان به استفاده از ابزارها و درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران، تعداد و مبلغ تراکنش‌های انجام شده این بانک با افزایش قابل‌توجه همراه شد به نحوی که تعداد استفاده‌کنندگان از اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران با افزایش استقبال بیش از ١٨ هزار و ٥٠٠ نفری هفته گذشته، از یک میلیون و ٨٠٠ هزار نفر فراتر رفت.