صورت‌های مالی بانک مهر اقتصاد تصویب شد

صورت‌های مالی بانک مهر اقتصاد تصویب شد با تأیید رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک مهر اقتصاد مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، بنابر اعلام بانک مهر اقتصاد، در این مجمع که علی کارگر […]

صورت‌های مالی بانک مهر اقتصاد تصویب شد

با تأیید رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار کشور، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک مهر اقتصاد مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بنابر اعلام بانک مهر اقتصاد، در این مجمع که علی کارگر ریاست آن را برعهده داشت، بابایی به عنوان ناظر اول، مردان‌پور، ناظر دوم و رمضانی به عنوان منشی جلسه حضور داشتند.

پس از ارایه گزارش عملکرد بانک مهر اقتصاد توسط سیدضیاءایمانی مدیرعامل بانک، ترازنامه و صورت‌های مالی بررسی شد و شصت ریال سود به ازای هر سهم تقسیم شد.

در این مجمع مؤسسه حسابرسی کوشامنش به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و مؤسسه ره‌بین به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند و حق‌الزحمه بازرس قانونی به هیأت مدیره تفویض شد. همچنین روزنامه‌های دنیای اقتصاد و جوان نیز به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار رسمی بانک مهر اقتصاد انتخاب شدند.

براساس این گزارش انتخاب اعضای هیأت مدیره و معرفی آن‌‌‌ها به بانک مرکزی نیز به هیأت مدیره فعلی تفویض شد.

ایمانی مدیرعامل و نایب‌رییس هیأت مدیره بانک مهر اقتصاد با ارایه گزارشی از عملکرد بانک در سال ۱۳۹۴ اعلام کرد که این بانک پارسال هفتمین بانک در میان ۱۰۰ شرکت برتر کشور بوده و اظهار امیدواری کرد که امسال این جایگاه ارتقا یابد.

 

ترکیب سهامداران بانک مهر اقتصاد ۸۳.۱ درصد اشخاص حقوقی و ۱۶.۹ درصد اشخاص حقیقی است.