«هدیه»؛ طرح جدید بخشودگی جرایم تأخیر بانک آینده

«هدیه»؛ طرح جدید بخشودگی جرایم تأخیر بانک آینده به‌ دنبال استقبال گسترده از طرح «طراوت» و نتایج مثبت آن برای گیرندگان تسهیلات، طرح جدیدی با عنوان «هدیه»، از سوی بانک آینده عملیاتی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، شرایط پیش‌بینی شده در طرح «هدیه» که در بازه زمانی ۰۱/۰۵/۱۳۹۵ تا یایان ۲۱/۰۶/۱۳۹۵، (مصادف با عید سعید قربان) […]

«هدیه»؛ طرح جدید بخشودگی جرایم تأخیر بانک آینده

به‌ دنبال استقبال گسترده از طرح «طراوت» و نتایج مثبت آن برای گیرندگان تسهیلات، طرح جدیدی با عنوان «هدیه»، از سوی بانک آینده عملیاتی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، شرایط پیش‌بینی شده در طرح «هدیه» که در بازه زمانی ۰۱/۰۵/۱۳۹۵ تا یایان ۲۱/۰۶/۱۳۹۵، (مصادف با عید سعید قربان) اجرا می‌گردد، به شرح زیر می‌باشد:

– بخشودگی صددرصد جریمه تأخیر تأدیه مازاد بر نرخ معامله (حداکثر به‌ میزان مابه‌‌التفاوت نرخ وجه التزام و سود تسهیلات اعطایی) در صورت تسویه کامل مطالبات، بدون توجه به نرخ سود تسهیلات، نوع تسهیلات پرداختی و پلکانی بودن جریمه تأخیر.

– بخشودگی جرایم تأخیر تأدیه اقساط معوق تسهیلات اقساطی در صورت واریز یک‌ جا و به‌روزرسانی اقساط.

– تسهیلات سررسید شده (با سررسید کم‌ تر از دو ماه) نیز در صورت تسویه کامل، مشمول بخشودگی جرایم تأخیر تأدیه می‌گردند.

– اعمال تخفیف در نرخ سود بعد از سررسید تسهیلات اعطایی بین یک تا ۵ درصد و بسته به نرخ تسهیلات در زمان دریافت.

 

– مشتریانی که در طول اجرای طرح، به شعب بانک آینده مراجعه و به هر نحوی نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود، اقدام نمایند؛ به میزان هر مرحله واریزی، مشمول بخشودگی جرایم تأخیر تأدیه می‌شوند.