مسؤولیت‌های جدید در سطح هیأت مدیره بانک صنعت و معدن

مسؤولیت‌های جدید در سطح هیأت مدیره بانک صنعت و معدن براساس احکام صادره توسط علی‌اشرف‌افخمی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعضای هیأت مدیره این بانک مسؤولیت‌ها و مأموریت‌های جدیدی را بر عهده گرفتند. به گزارش مناقصه‌مزایده، بر این اساس مسؤولیت نظارت بر امور معاونت برنامه‌ریزی و فن‌آوری، مدیریت امور اجرایی شعب […]

مسؤولیت‌های جدید در سطح هیأت مدیره بانک صنعت و معدن

براساس احکام صادره توسط علی‌اشرف‌افخمی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعضای هیأت مدیره این بانک مسؤولیت‌ها و مأموریت‌های جدیدی را بر عهده گرفتند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بر این اساس مسؤولیت نظارت بر امور معاونت برنامه‌ریزی و فن‌آوری، مدیریت امور اجرایی شعب و مدیریت اعتباری صنایع کوچک و متوسط به عباس‌معمارنژاد واگذار گردید.

اصغرپاک‌طینت نیز علاوه بر مسؤولیت نماینده مدیرعامل و رییس کمیته انتصابات و برنامه‌ریزی نیروی انسانی، نظارت بر مدیریت ارزیابی طرح‌ها، مدیریت اعتبارات، مدیریت سرمایه انسانی، مدیریت آموزش و پژوهش و مدیریت مالی (با هماهنگی معاونت مالی و بین‌الملل) را عهده دار گردید.

 

افخمی همراه با سمت نماینده مدیرعامل و رییس کمیسیون معاملات، نظارت بر مدیریت نظارت بر طرح‌ها، مدیریت وصول مطالبات و مدیریت پشتیبانی را نیز برعهده حسین عسکری قرارداد.