قابل‌توجه تمامی ‌مشتریان بانک‌های ادغامی ‌با بانک سپه

قابل‌توجه تمامی ‌مشتریان بانک‌های ادغامی ‌با بانک سپه معاون مدیرعامل بانک سپه، در حوزه فناوری اطلاعات گفت: ارائه کلیه خدمات و سرویس‌های بانکی به مشتریان بانک‌های ادغام شده در بانک سپه، همچون گذشته و به نحو مطلوب ادامه دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی‌بانک سپه، سیدمهدی حسینی؛ اظهار داشت: اجرای موفق گام نخست […]

قابل‌توجه تمامی ‌مشتریان بانک‌های ادغامی ‌با بانک سپه

معاون مدیرعامل بانک سپه، در حوزه فناوری اطلاعات گفت: ارائه کلیه خدمات و سرویس‌های بانکی به مشتریان بانک‌های ادغام شده در بانک سپه، همچون گذشته و به نحو مطلوب ادامه دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی‌بانک سپه، سیدمهدی حسینی؛ اظهار داشت: اجرای موفق گام نخست طرح ملی ادغام به عنوان اقدامی‌بنیادین در راستای اصلاح نظام بانکی کشور، با راهبری و حمایت مسؤولین ارشد نظام و با برنامه‌ریزی منسجم و تلاش شبانه‌روزی کلیه عوامل اجرایی آن، عملیاتی شد و مراتب از سوی مقامات اقتصادی و سیاسی کشور مورد تقدیر قرار گرفته است. وی افزود: ابرپروژه ادغام، به لحاظ اهمیت، وسعت و ابعاد اجرایی آن در سطح ملی بی‌نظیر بوده و همراهی و مشارکت نهادهای ذی‌ربط از جمله ستادکل نیروهای مسلح، بانک‌مرکزی جمهوری اسلامی‌ایران و وزارت امور اقتصادی و دارایی، نقش به‌سزایی را در تحقق آن ایفاء کردند و در این میان، تمامی‌تلاش و همت مجموعه مدیران و کارکنان بانک سپه و بانک‌های ادغام شده، بر این اصل استوار بوده است که ارائه کلیه خدمات و سرویس‌های بانکی به مشتریان ، همچون گذشته استمرار یابد. عضو هیأت‌مدیره، خاطرنشان کرد: با توجه به پیچیدگی موجود در یکسان‌سازی سامانه‌های بانکی و انتقال داده‌ها طی یک بازه‌زمانی کوتاه در سال ۱۳۹۹ که البته از مهم‌ترین الزامات آن، مراجعه مشتریان برای تغییر کارت‌ها و حساب‌های بانکی ایشان بود، لیکن بانک سپه در اقدامی‌نوآورانه با طراحی و استقرار یک سامانه واسط بین بانکی، مانع حضور مشتریان در شعب در شرایط شیوع بیماری کرونا گردید. حسینی؛ افزود: در این شیوه، بدون تغییر حتی یک حساب یا کارت مشتری، ارائه خدمات بانکی ادامه یافت. بر این اساس، به منظور جلوگیری از بروز کمترین تأثیر منفی در ارائه خدمات به مشتریان بانک‌ها و مؤسسه ادغام شده و همچنین مدیریت نحوه مراجعه مشتریان به شعب با توجه به وضعیت بیماری کرونا در کشور، نسبت به تقویت زیرساخت‌ها و اتصال کلیه شعب بانک‌های ادغامی‌به یکدیگر در سطح کشور اقدام شد و سامانه جدیدی با نام سامانه سمتا (سامانه متمرکز تبادل اطلاعات بانکی) طراحی و استقرار یافت.