پرداخت روزانه ۶۸ میلیارد ریال خسارت شخص ثالث

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران مطرح کرد پرداخت روزانه ۶۸ میلیارد ریال خسارت شخص ثالث مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران گفت: در ۳ ماه نخست امسال و از محل بیمه‌نامه‌های شخص ثالث، به‌طور میانگین روزانه بیش از ۶۸ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال به زیان‌دیدگان حوادث رانندگی خسارت پرداخت کرده‌ایم. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل […]

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران مطرح کرد

پرداخت روزانه ۶۸ میلیارد ریال خسارت شخص ثالث

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران گفت: در ۳ ماه نخست امسال و از محل بیمه‌نامه‌های شخص ثالث، به‌طور میانگین روزانه بیش از ۶۸ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال به زیان‌دیدگان حوادث رانندگی خسارت پرداخت کرده‌ایم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بیمه ایران، عباس فراشیانی با اشاره به این‌که هیچ شرکت بیمه داخلی قادر به پرداخت این میزان خسارت به بیمه‌گذاران خود نیست، اظهارداشت: در مجموع در ۳ ماهه اول سال جاری بیش از ۶ هزار و ۳۴۷ میلیارد ریال به زیان‌دیدگان حوادث رانندگی خسارت پرداخت شده که در نوع خود یک رکورد به شمار می‌رود.

وی افزود: البته وظیفه اصلی شرکت‌های بیمه، پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان بوده و این امری طبیعی است اما باید یادآور شویم منابع مالی در اختیار شرکت‌های بیمه به خصوص بیمه ایران به عنوان تنها بیمه‌گذار دولتی در کشور، جزیی از دارایی‌های عمومی است و نباید این منابع که در اقتصاد کشور بسیار تأثیر‌گذار بوده را با بی‌احتیاطی و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بی‌دلیل از دست بدهیم.

 

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران دلیل اصلی آمار تصادفات بیمه‌گذاران این شرکت را رعایت نکردن حق تقدم عنوان کرد و افزود: متأسفانه بسیاری از رانندگان وسایط نقلیه عمومی و خصوصی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کافی نداشته و به همین دلیل به خود و دیگران آسیب وارد می‌کنند.