خدمات بیمارستان بانک ملی افزایش یافت

خدمات بیمارستان بانک ملی افزایش یافت واحد رادیولوژی و سنجش تراکم استخوان (BMD) بیمارستان بانک ملی ایران با حضور محمدرضا حسین‌زاده، مدیرعامل بانک و اکبر عطارزاده رییس بیمارستان بانک ملی ایران افتتاح شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، همچنین در این مراسم که جمعی از مدیران ارشد بانک و مسؤولان بیمارستان حضور داشتند از دستگاه جدید رادیولوژی […]

خدمات بیمارستان بانک ملی افزایش یافت

واحد رادیولوژی و سنجش تراکم استخوان (BMD) بیمارستان بانک ملی ایران با حضور محمدرضا حسین‌زاده، مدیرعامل بانک و اکبر عطارزاده رییس بیمارستان بانک ملی ایران افتتاح شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، همچنین در این مراسم که جمعی از مدیران ارشد بانک و مسؤولان بیمارستان حضور داشتند از دستگاه جدید رادیولوژی دیجیتال بیمارستان نیز رونمایی شد.

حسین‌زاده در این مراسم ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان بیمارستان که شبانه‌روزی به ارایه خدمت به همکاران مشغولند، اظهارداشت: افتتاح هر سرویس و خدمت جدید در بیمارستان بانک باعث می‌شود که همکاران کم‌تر به مراکز درمانی دیگر مراجعه کنند و همین امر باعث رضایت‌مندی بیش‌تر مراجعین به بیمارستان می‌شود.

 

وی افزود: امیدوارم مدیریت و پرسنل بیمارستان همچنان به نوآوری و تجهیز دستگاه‌ها در همه بخش‌های بیمارستان مبادرت کنند و با جدیت و قدرت به این امر مهم ادامه دهند.