بانک ملی برای رفع رکود وارد گود می‌شود

بانک ملی برای رفع رکود وارد گود می‌شود همایش تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط با حضور معاونین و کارشناسان اعتباری ادارات کل بررسی طرح‌ها، ارزیابی و نظارت، پیگیری و وصول مطالبات، ادارات امور و شعب مستقل در بانک ملی برگزار شد.   به گزارش مناقصه‌مزایده، در این همایش ضمن تشریح نقش محوری واحد‌ها در […]

بانک ملی برای رفع رکود وارد گود می‌شود

همایش تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط با حضور معاونین و کارشناسان اعتباری ادارات کل بررسی طرح‌ها، ارزیابی و نظارت، پیگیری و وصول مطالبات، ادارات امور و شعب مستقل در بانک ملی برگزار شد.

 

به گزارش مناقصه‌مزایده، در این همایش ضمن تشریح نقش محوری واحد‌ها در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال و افزایش تولید بنگاه‌ها، بر اعمال مساعدت‌ها و همکاری‌های لازم در خصوص اعطای تسهیلات و تأمین منابع مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط تأکید شد. پیش از این نیز حسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد این بانک اعلام کرده بود که به منظور پیگیری و اجرای سریع‌تر برنامه‌های دولت در زمینه‌ اقتصاد مقاومتی و حمایت از صنایع کوچک و متوسط، ستاد اقتصاد مقاومتی در بانک ملی ایران تشکیل شده است. وی در این نشست با تشریح برنامه‌های این بانک برای حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، حمایت از این صنایع را برنامه مهم دولت برای توسعه اشتغال و رفع رکود در کشور دانست و اعلام داشت سیستم بانکی با اعتباری به ارزش ۱۶۰ هزار میلیارد ریال از صنایع کوچک و متوسط کشور که دچار مشکلات مالی هستند، حمایت خواهد کرد.