بزرگ‌‌ترین مزایده املاک بانک‌ها ۱۸ اسفند برگزار می‌شود

  ‌مدیرعامل شرکت فروش اموال مازاد بانک‌ها (فام) از برگزاری بزرگ‌‌ترین مزایده فروش اموال مازاد بانک‌ها در هجدهم اسفندماه امسال خبر داد و گفت: در این مزایده ۵۰۰ ملک به ارزش ۲۶ هزار میلیارد ریال متعلق به بانک‌های کشور به مزایده گذاشته می‌شود. ‌حسن یمنی‌ در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: نخستین آگهی این مزایده […]

 

‌مدیرعامل شرکت فروش اموال مازاد بانک‌ها (فام) از برگزاری بزرگ‌‌ترین مزایده فروش اموال مازاد بانک‌ها در هجدهم اسفندماه امسال خبر داد و گفت: در این مزایده ۵۰۰ ملک به ارزش ۲۶ هزار میلیارد ریال متعلق به بانک‌های کشور به مزایده گذاشته می‌شود.

‌حسن یمنی‌ در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: نخستین آگهی این مزایده سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ماه در روزنامه اطلاعات و دومین مرحله نیز ۴ اسفندماه در روزنامه همشهری منتشر ‌شد.

وی گفت: در این مرحله املاک مازاد بانک‌های صنعت ‌و معدن، تجارت، رفاه کارگران، کشاورزی، سپه و توسعه صادرات به مزایده گذاشته می‌شود.

این مزایده یازدهمین مرحله از واگذاری اموال مازاد بانک‌هاست.

مدیرعامل شرکت فروش اموال مازاد بانک‌ها درباره برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات از چهارم تا ۷ اسفندماه نیز گفت: با توجه به برگزاری این نمایشگاه، اسفندماه بهترین زمان برای انجام این مزایده بزرگ است.

وی ادامه‌ داد: از آن‌جا که با اجرای برجام، بخش مسکن به حرکت درآمده، تدارک این مزایده بزرگ نیز دیده شده است.

مدیرعامل شرکت فروش اموال مازاد بانک‌ها (فام) گفت: امسال این شرکت ۱۲۰ ملک را به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال به فروش رساند.

وی ارزش کل فروش اموال مازاد بانک‌ها از سال ۱۳۸۸ (‌آغاز تأسیس فام) تاکنون را ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این سال‌ها ۱۵۸ ملک به فروش رسیده است.

 

یمنی همچنین از همکاری نکردن برخی بانک‌ها در فروش اموال مازاد انتقاد کرد و گفت: بانک‌های ملت و مسکن برای واگذاری اموال مازاد همکاری کمی دارند.