کمرنگی موضوع مبارزه با قاچاق به دلیل حجم گسترده این معضل

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان عنوان‌ کرد‌ کمرنگی موضوع مبارزه با قاچاق به دلیل حجم گسترده این معضل مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: علی‌رغم تداوم مبارزه با قاچاق و کاهش میزان آن دراستان متأسفانه به دلیل حجم گسترده آن، مسأله مبارزه با قاچاق کالا کم‌تر به چشم بیاید. به گزارش […]

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان عنوان‌ کرد‌

کمرنگی موضوع مبارزه با قاچاق به دلیل حجم گسترده این معضل

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: علی‌رغم تداوم مبارزه با قاچاق و کاهش میزان آن دراستان متأسفانه به دلیل حجم گسترده آن، مسأله مبارزه با قاچاق کالا کم‌تر به چشم بیاید.

به گزارش ایمنا، محمدی فشارکی اظهار کرد: قاچاق کالا اثرات مخربی بر اقتصاد و تولیدات داخلی و نیروی کار ایرانی وارد می‌کند و از دغدغه‌های اصلی رهبر معظم انقلاب و مقامات عالی نظام است.

وی با اشاره به گستردگی حجم قاچاق گفت: علی‌رغم تداوم مبارزه با قاچاق و کاهش میزان آن دراستان و عدم تناسب و توازن مبارزه با این حجم گسترده قاچاق باعث شده تا مسأله مبارزه با قاچاق کالا کم‌تر به چشم بیاید.

وی با بیان این‌که هدف از مبارزه با قاچاق کالا حمایت از تولید داخلی است، تأکید ‌کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق، فعالیت مشترک کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری، مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن‌و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی و پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا استان، در خصوص مبارزه با کالاهای قاچاق و با همکاری دستگاه‌های نظارتی دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان با مدنظر قراردادن مراکز دپو کالای قاچاق و برخورد با انبارها، باربری‌ها و واحدهای صنفی که کالای قاچاق در حد انبوه و گسترده دارند، خاطر‌نشان‌ کرد: با اجرای دقیق و کامل مبارزه با قاچاق کالا و ارز شاهد برقراری نظم و انضباط اقتصادی و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز در حریم پاک اقتصادی در کشور خواهیم بود.

 

در پایان مسؤولان مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بر لزوم جدیت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید و اعلام کردند: باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و همچنین پشت سر گذاشتن موانع و مشکلات فرارو به پیروزی در این مبارزه اطمینان داشته باشیم.