اصناف گسترده‌‌ترین شبکه مردمی تولید و توزیع کشور را دارد

اصناف گسترده‌‌ترین شبکه مردمی تولید و توزیع کشور را دارد رییس دبیرخانه مشترک اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون گفت: اتاق اصناف گسترده‌‌ترین شبکه مردمی کشور را در ساختار تولیدی (صنایع کوچک) و توزیعی در اختیار دارد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، حسین‌نقره‌کارشیرازی در نخستین نشست استانی دبیرخانه اتاق‌های اصناف، بازرگانی و تعاون اظهارکرد: […]

اصناف گسترده‌‌ترین شبکه مردمی تولید و توزیع کشور را دارد

رییس دبیرخانه مشترک اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون گفت: اتاق اصناف گسترده‌‌ترین شبکه مردمی کشور را در ساختار تولیدی (صنایع کوچک) و توزیعی در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، حسین‌نقره‌کارشیرازی در نخستین نشست استانی دبیرخانه اتاق‌های اصناف، بازرگانی و تعاون اظهارکرد: در شرایط فعلی کشور، باید فعالیت‌های اقتصادی توسط مردم اداره شود که این مهم از طریق تعامل ۳ اتاق امکان‌پذیر است.

وی ادامه‌داد: با تعاملی که بین ۳ اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون صورت گرفته، در نظر داریم با استفاده از توانمندی‌‌ها در فضای فعلی کشور، در بخش اقتصاد حرکت‌های رو به جلو داشته باشیم.

نقره‌کارشیرازی با اشاره به فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تصریح‌کرد: اکنون با تعامل ۳ اتاق و تشکیل دبیرخانه مشترک، میدان عمل فراهم شده تا فعالیت‌های اقتصادی به دست مردم سپرده شود.

وی اضافه‌کرد: خواسته‌های ما در راستای اقتصاد مقاومتی است، ضمن این‌که اگر بخواهیم در زمینه اقتصاد مقاومتی کاری انجام دهیم، جای آن همین ۳ اتاق اصناف، بازرگانی و تعاون است.

وی افزود: حضور اتاق‌های سه‌گانه در ارکان تصمیم‌گیری اقتصادی کشور از برنامه پنجم شکل قانونی به خود گرفته و امروز این ۳ اتاق جایگاه خود را به دست آورده‌اند.

 

رییس دبیرخانه مشترک ۳ اتاق اظهار‌کرد: اکنون ۳ سال از فعالیت شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی می‌گذرد و اتاق‌های سه‌گانه در ارکان تصمیم‌گیری اقتصادی کشور همچون شورای اقتصاد، شورای پول‌ و اعتبار، هیأت سرمایه‌گذاری خارجی و … ایفای نقش می‌کنند.