مزایده بهترین شیوه‌ عرضه و فروش کالاهای مکشوفه قاچاق

مزایده بهترین شیوه‌ عرضه و فروش کالاهای مکشوفه قاچاق مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مهم‌ترین روش برای عرضه اموال قاچاق را عرضه بر مبنای مزایده دانست و گفت: البته امحای کالا‌ها در دستور کار قرار دارد که نیازمند طی مراحل خود است. امین دلیری در گفت‌وگو با مهر گفت: سازمان اموال تملیکی روش‌های […]

مزایده بهترین شیوه‌ عرضه و فروش کالاهای مکشوفه قاچاق

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مهم‌ترین روش برای عرضه اموال قاچاق را عرضه بر مبنای مزایده دانست و گفت: البته امحای کالا‌ها در دستور کار قرار دارد که نیازمند طی مراحل خود است.

امین دلیری در گفت‌وگو با مهر گفت: سازمان اموال تملیکی روش‌های مختلفی را برای عرضه و فروش کالا‌ها در دستور کار خود قرارداده که تمام تلاش بر آن است که شفافیت، اصل در فروش این کالا‌ها باشد؛ به نحوی که همه متقاضیان در شرایط برابر و یکسان، به کالا‌ها دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: مهم‌ترین روش، عرضه اموال بر مبنای مزایده است، چراکه مزایده یک روش کاملاً مشخص و تعریف شده به شمار می‌آید که بر این اساس، سازمان تلاش دارد تا همه کالا‌ها اعم از منقول و غیرمنقول را در مزایده قرار دهد.

وی تصریح کرد: این روش به دلیل شفاف‌سازی که برای همه متقاضیان ایجاد کرده، یک فرصت کاملاً مساوی را فراهم می‌کند و بسیار مورد توجه است؛ در این میان بعد از مزایده، روش‌های دیگری هم وجود دارد که به آن تهاتر بین خلف گفته می‌شود که این مورد مربوط به کالاهای خاصی است.

 

دلیری گفت: حراج هم در دستور کار قرار دارد و البته بیش‌تر کالاهای این سازمان، از راه مزایده الکترونیکی عرضه و به فروش می‌روند، زیرا دارای بیش‌ترین ضریب شفافیت است.