فراخوان شناسایی تأمین‌کنندگان بسته‌بندی سیم‌‌کارت

فراخوان شناسایی تأمین‌کنندگان بسته‌بندی سیم‌‌کارت شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نظر دارد نسبت به شناسایی تأمین‌کنندگان واجد شرایط جهت تأمین ملزومات بسته‌بندی و انجام فرایند بسته‌بندی سیم‌‌کارت اقدام نماید. به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، فرایند بسته‌بندی سیم‌‌کارت‌های رایتل عبارت است از تأمین ملزومات بسته‌بندی سیم‌‌کارت، شامل و نه محدود به پاکت سیم‌‌کارت، هولوگرام، لیبل‌ها، کارتن‌های بسته‌بندی […]

فراخوان شناسایی تأمین‌کنندگان بسته‌بندی سیم‌‌کارت

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نظر دارد نسبت به شناسایی تأمین‌کنندگان واجد شرایط جهت تأمین ملزومات بسته‌بندی و انجام فرایند بسته‌بندی سیم‌‌کارت اقدام نماید.

به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، فرایند بسته‌بندی سیم‌‌کارت‌های رایتل عبارت است از تأمین ملزومات بسته‌بندی سیم‌‌کارت، شامل و نه محدود به پاکت سیم‌‌کارت، هولوگرام، لیبل‌ها، کارتن‌های بسته‌بندی کوچک و بزرگ دفترچه راهنما و انجام خدمات پاکت‌گذاری و بسته‌بندی.

تصویر مدارک شناسایی و ثبتی شرکت شامل اساسنامه، آگهی تأسیس، آگهی آخرین تغییرات، تصویر مدارک اسناد سجلی و آموزشی اعضای هیأت مدیره، رزومه کاری شرکت با تمرکز بر قابلیت‌ها و تخصص‌ها با موضوع فراخوان به همراه مشخصات و سوابق کاری مدیران، مدارک مربوط به احراز توانمندی مالی (ارایه تصویر آخرین ترازنامه سود و زیان حسابرسی شده و گردش مالی تأیید شده شرکت در دو سال گذشته و یا اظهارنامه مالیاتی).

لیستی از تجهیزات و ماشین‌آلات و امکانات لازم برای اجرای موضوع فراخوان شامل دستگاه‌های چاپ، برش و…، مستندات همکاری در حوزه طراحی و تأمین بسته‌بندی و اسناد مثبته مستندات اتمام و اعلام رضایت کارفرمایان قبلی با فعلی و نمونه طرح‌ها و یا بسته‌بندی‌های انجام شده قبلی مدارک و اسناد مورد نیاز برای شرکت در فراخوان می‌باشد.

شایان ذکر است شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر مدارک فوق، در صورت تمایل، نسبت به ارسال نمونه طرح پیشنهادی جدید جهت بسته‌بندی سیم‌‌کارت‌های رایتل به صورت ماشینی نیز اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، در طرح پیشنهادی می‌بایست به صرفه بودن هزینه، دریچه‌ای شفاف جهت قرائت سریال‌های سیم‌‌کارت، قابلیت بسته‌بندی به صورت کاملاً ماشینی و همچنین نکات امنیتی لازمه پیش‌بینی گردد. شرکت‌کنندگان در فراخوان می‌بایست کلیه مدارک و اسناد فوق را پس از مهر و امضا، اسکن کرده و در قالب لوح فشرده و به همراه نامه پوششی در پاکت در بسته حداکثر تا تاریخ ۰۲/۰۲/۹۶ به نشانی شرکت ارسال کنند.

توجه: درج عبارت فراخوان شناسایی تأمین‌کنندگان بسته‌بندی سیم‌‌کارت و عبارت به اداره‌کل تدارکات تحویل گردد بر روی پاکت‌ها الزامی می‌باشد، در صورت عدم درج عبارت مذکور و عدم وصول پاکت حاوی مدارک به اداره کل تدارکات شرکت خدمات ارتباطی رایتل، مسؤولیت ناشی از این موضوع به عهده شرکت‌کننده می‌باشد.

 

تکمیل و ارایه پکینگ لیست مربوط به سیم‌‌کارت‌های بسته‌بندی شده، در قالب مورد تأیید شرکت خدمات ارتباطی رایتل با فرمت اکسل، نیز در تعهدات شرکت تأمین‌کننده بسته‌بندی می‌باشد.