اعلام آمادگی پیمانکاران اصفهان برای بازسازی سوریه

با حضور هیأت سوری در اتاق اصفهان عنوان شد اعلام آمادگی پیمانکاران اصفهان برای بازسازی سوریه سهل‌آبادی رییس اتاق اصفهان در دیدار با هیأت سوری تأکید ‌کرد: ایران و سوریه دارای روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بسیار نزدیک هستند و این روابط می‌تواند در دوران بازسازی سوریه وارد مرحله جدیدی شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به […]

با حضور هیأت سوری در اتاق اصفهان عنوان شد

اعلام آمادگی پیمانکاران اصفهان برای بازسازی سوریه

سهل‌آبادی رییس اتاق اصفهان در دیدار با هیأت سوری تأکید ‌کرد: ایران و سوریه دارای روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بسیار نزدیک هستند و این روابط می‌تواند در دوران بازسازی سوریه وارد مرحله جدیدی شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران مدیرعامل شرکت بین‌المللی «نحاسی» سوریه با سید عبدالوهاب‌سهل‌آبادی در اتاق اصفهان دیدار کرد.

سید‌عبدالوهاب‌سهل‌آبادی، رییس اتاق اصفهان از آمادگی شرکت‌های پیمانکاری این استان برای بازسازی زیرساخت‌های اقتصادی سوریه خبر داد و گفت: استان اصفهان صنعتی‌‌ترین استان کشور ایران است که می‌تواند در بازسازی سوریه پس از جنگ نقش مهمی ایفا کند.

وی افزود: ایران و سوریه دارای روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بسیار نزدیک هستند و این روابط می‌تواند در دوران بازسازی سوریه وارد مرحله جدیدی شود.

سهل‌آبادی با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان اصفهان گفت: اصفهان آمادگی دارد در زمینه گردشگری سلامت میزبان گردشگران سوری و لبنانی باشد و در این راستا مراکز درمانی با تجهیزات فوق تخصصی آماده پذیرایی از گردشگران سلامت سوریه هستند.

مدیرعامل شرکت بین‌المللی «نحاسی» در این دیدار از آمادگی همکاری شرکت‌هایی سوری با شرکت‌های استان اصفهان در تبادل گردشگر خبر داد و گفت: اصفهان همواره به‌عنوان یکی از مقصدهای مهم گردشگران سوری به شمار می‌آید و امیدواریم در دوران پس از جنگ شاهد تبادل گردشگر بین ایران و سوریه باشیم.

صائب‌نحاس، خواستار معرفی محصولات کشاورزی اصفهان در بازار سوریه شد و گفت: استان اصفهان در تولیدات محصولات متنوع کشاورزی می‌تواند نقش مهمی در تأمین بازار سوریه داشته باشد.

نحاس از آمادگی تأمین مالی برای پروژه‌های پیمانکاری داخلی و خارجی شرکت‌های استان اصفهان خبر داد و گفت: سوریه برای بازسازی زیرساخت‌های خود به توانمندی شرکت‌های ایرانی نیاز دارد.

زهرااخوان‌نسب، عضو هیأت نمایندگان اتاق اصفهان نیز در این دیدار گفت: اصفهان قطب اول تولید شیر است و بیش از ۱۴۰ محصول لبنی در این استان تولید می‌شود که می‌تواند نیازهای لبنی سوریه را برطرف کند.

 علی کرباسی‌زاده، نایب‌رییس کمیسیون گردشگری اتاق اصفهان هم در این دیدار گفت: سوریه ظرفیت عرضه مستقیم کالای ایرانی را دارد و بایستی از این فرصت برای معرفی کالاهای صنعتی و مصرفی از جمله غذایی و بهداشتی استفاده کنیم.

 

همچنین علی‌نادری، مشاور عالی اتاق اصفهان در این دیدار از آمادگی صنعتگران استان اصفهان در بخش‌های نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، تجهیزات فولادی و پیمانکاری صنعتی و ساختمانی در همکاری با سوریه خبر داد.