مناقصه واگذاری خدمات حمل ‌و نقل

سازمان دامپزشکی کشور برگزار می‌کند مناقصه واگذاری خدمات حمل ‌و نقل سازمان دامپزشکی کشور برای واگذاری خدمات حمل‌ و نقل خود برای مدت یک سال (۱۳۹۶) مناقصه برگزار می‌کند. به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، سازمان دامپزشکی کشور در نظر دارد نسبت به واگذاری خدمات حمل ‌و نقل خود از طریق انتخاب پیمانکار برای مدت یک سال […]

سازمان دامپزشکی کشور برگزار می‌کند

مناقصه واگذاری خدمات حمل ‌و نقل

سازمان دامپزشکی کشور برای واگذاری خدمات حمل‌ و نقل خود برای مدت یک سال (۱۳۹۶) مناقصه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، سازمان دامپزشکی کشور در نظر دارد نسبت به واگذاری خدمات حمل ‌و نقل خود از طریق انتخاب پیمانکار برای مدت یک سال به روش برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای اقدام کند.

شرکت‌های علاقمند به حضور در این مناقصه باید ۲۰۰ هزار ریال به حساب ۴۰۰۱۰۰۰۹۰۱۰۰۱۰۸۲ به نام خزانه‌داری کل کشور در شعب بانک ملی ایران و یا شماره حساب شبا ۵۴۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۰۰۹۰۱۰۰۱۰۸۲ IR به نام خزانه‌داری کل کشور قابل پرداخت در کلیه بانک‌های عضو شتاب پرداخت کنند و با معرفی‌نامه به دبیرخانه کمیسیون مناقصات سازمان دامپزشکی مراجعه نمایند و اسناد مناقصه را دریافت کنند.

شایان ذکر است آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه است و آخرین مهلت تحویل پیشنهادات تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه می‌باشد.

بنابر اعلام دبیرخانه کمیسیون مناقصات سازمان دامپزشکی کشور ۲۶۰ میلیون ریال میزان سپرده شرکت در مناقصه تعیین می‌باشد.

 

لازم به ذکر است سپرده فرایند ارجاع کار (شرکت در مناقصه) باید به صورت ضمانتنامه بانکی (قابل تمدید به درخواست سازمان دامپزشکی کشور)، یا واریز نقدی به شماره حساب مندرج در اسناد مناقصه مربوطه و یا اوراق مشارکت (بی‌نام) ارایه گردد.