مناقصه پروژه‌های پدیده شاندیز

۱۶ خرداد برگزار می‌شود مناقصه پروژه‌های پدیده شاندیز معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از شروع مجدد فعالیت پروژه‌های پدیده شاندیز خبر داد و گفت: مناقصه پروژه‌های شرکت پدیده ۱۶ خرداد امسال برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران، بابک دین‌پرست اظهار ‌کرد: اعضای هیأت مدیره شرکت پدیده در جلسه هماهنگی اعلام کردند، […]

۱۶ خرداد برگزار می‌شود

مناقصه پروژه‌های پدیده شاندیز

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از شروع مجدد فعالیت پروژه‌های پدیده شاندیز خبر داد و گفت: مناقصه پروژه‌های شرکت پدیده ۱۶ خرداد امسال برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بابک دین‌پرست اظهار ‌کرد: اعضای هیأت مدیره شرکت پدیده در جلسه هماهنگی اعلام کردند، آیین مناقصه برای تعیین پیمانکاران مورد نیاز جهت آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه تمام این شرکت در تاریخ ۱۶خرداد امسال اجرا می‌شود.

وی در جلسه کارگروه ویژه پیگیری مسایل شرکت پدیده، درباره آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شرکت پدیده تصریح ‌کرد: طبق مصوبات جلسه ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری در مشهد، مقرر بود شرکت پدیده طرح پیشنهادی خود را در خصوص اولویت‌های موجود برای آغاز عملیاتی اجرایی، به ستاد تدبیر استان اعلام کند و ستاد مذکور هم موظف شده بود ظرف مدت یک هفته این پیشنهادات را بررسی و نظر خود را به شرکت ابلاغ کند.

وی اظهار کرد: اعضای هیأت مدیره شرکت پدیده اعلام کردند اولویت‌های خود را در تاریخ ۳۱ اردیبهشت به ستاد تدبیر استان اعلام کرده‌اند و به‌طور هم زمان نیز اقدامات قانونی لازم جهت انتخاب پیمانکاران مورد نظر برای آغاز عملیات اجرایی به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال انجام گرفته و در نهایت پیمانکاران با رعایت تشریفات قانونی در ۱۶خرداد انتخاب می‌شوند که تمامی جزییات اقدامات مربوطه عیناً به ستاد تدبیر استان خراسان‌رضوی منعکس شده است.

دین‌پرست گفت: نظر به این‌که در این جلسه اعضای هیأت مدیره شرکت پدیده اعلام کردند که در این روز مناقصات مربوطه برگزار خواهد شد، بنابراین با توجه به حساسیت و حجم قابل توجه معاملات، مقرر شد ستاد تدبیر استان نیز در اجرای مصوبات قبلی، علاوه بر نظارت دقیق بر فرایند امور و اطمینان از رعایت کامل ضوابط و مقررات حاکم بر معاملات و تشریفات مناقصه، نظرات خود را تا قبل از برگزاری مناقصات به شرکت پدیده ابلاغ کند.

 

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور با اشاره به این‌که اعضای هیأت مدیره شرکت متعهد شدند که از روز برگزاری مناقصه، پروژه‌ها را به پیمانکاران برنده مناقصه تحویل دهند، گفت: هیأت مدیره شرکت همچنین اعلام کردند که حداکثر ظرف مدت یک هفته پس از انجام تشریفات قانونی مناقصه، عملیات اجرایی در سطح پروژه‌های اولویت‌دار آغاز خواهد شد.