افتتاح کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی

افتتاح کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی به همت اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال‌جاری افتتاح شد. به گزارش اتاق اصناف ایران، مجیدطلیمی رییس کمپین با اعلام خبر فوق، اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی‌، رونق تولید و اشتغال و اعتلای مصرف […]

افتتاح کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی

کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی به همت اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک در تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال‌جاری افتتاح شد.

به گزارش اتاق اصناف ایران، مجیدطلیمی رییس کمپین با اعلام خبر فوق، اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی‌، رونق تولید و اشتغال و اعتلای مصرف پوشاک ایرانی‌، به همت اتحادیه پوشاک تهران کمپین مورد نظر طی مراسمی با حضور مسؤولین ارشد دولتی‌، مدیران‌، صنعتگران و بازیگران و با استراتژی راهبردی آگاه‌سازی، ایجاد انگیزش، ذهنیت‌سازی صحیح و در نهایت تغییر رفتار عمومی افتتاح و آغاز به‌کار کرد.

مسؤول کمپین اظهار کرد: با توجه به این‌که توسعه کسب‌وکار پوشاک ایرانی در دستور کار اتحادیه در سال‌جاری قرار گرفته است، درنظر داریم با جذب سرمایه‌گذاری خارجی امکان تولید برخی اقلام وارداتی پوشاک در داخل کشور فراهم شود.

طلیمی گفت: با مراجعه به تاریخچه کهن و پربار پوشاک در کشورمان می‌توان در اندیشه‌های امروزی در مواجه با پوشاک خارجی تجدید نظر کرد‌. بر این اساس، تولید و مصرف پوشاک ایرانی نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب و دانش بنیان است و علاوه بر تنوع باید از کیفیت مطلوبی هم برخوردار باشد که در این خصوص باید از ظرفیت و توانمندی طراحان، ایده‌پردازان و همچنین دوزندگان ماهر و باتجربه ‌کشور بهره‌برداری لازم صورت گیرد.

وی افزود‌: برند‌سازی پوشاک ایرانی اهمیت بسیار زیادی دارد ضمن این‌که تولید باکیفیت و قیمت مناسب هم می‌تواند به رشد و توسعه صنعت پوشاک ایرانی کمک کند. این در حالیست که صنعت پوشاک به لحاظ اقتصادی و فرهنگی می‌تواند تأثیر زیادی در حوزه‌های اجتماعی و روابط بین افراد در درون خانواده‌ها داشته باشد؛ لذا لازم است به فرهنگ پوشاک ‌و پوشاک فرهنگی توجه ویژه‌ای شود.

 

رییس کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی خاطرنشان ‌کرد: باید به این باور برسیم که یکی از راه‌حل‌های اشتغال پایدار، خرید کالای ایرانی است البته ناگفته نماند کالای ایرانی نیز باید از لحاظ کیفیت چیزی کم از کالای خارجی نداشته باشد و خرید و حمایت از تولیدات و محصولات ساخت داخل در بعد‌های بین‌المللی، ملی و محلی می‌تواند آثار مثبت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی ‌و تحقیقاتی فراوانی را به جا گذارد.