درخواست ترک‌تشریفات خرید ۳هزار دستگاه از تولیدات هپکو توسط ۳ وزیر

درخواست ترک‌تشریفات خرید ۳هزار دستگاه از تولیدات هپکو توسط ۳ وزیر عضو کمیسیون صنایع‌و معادن مجلس با بیان این‌که سه وزارتخانه در خواست ترک‌تشریفات خرید ۳هزار دستگاه از تولیدات شرکت هپکو را به معاون رییس‌جمهور دادند، گفت: این سفارش عاملی برای افزایش تولید شرکت هپکو است. سیدمهدی مقدسی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص […]

درخواست ترک‌تشریفات خرید ۳هزار دستگاه از تولیدات هپکو توسط ۳ وزیر

عضو کمیسیون صنایع‌و معادن مجلس با بیان این‌که سه وزارتخانه در خواست ترک‌تشریفات خرید ۳هزار دستگاه از تولیدات شرکت هپکو را به معاون رییس‌جمهور دادند، گفت: این سفارش عاملی برای افزایش تولید شرکت هپکو است.

سیدمهدی مقدسی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص پیگیری وضعیت کارگران شرکت هپکو، اظهار‌کرد: در گفت‌وگویی که با معاون وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص مشکلات کارگران شرکت هپکو داشتم‌، تمایل بر این بود که خریدار جدید شرکت هپکو در راه‌اندازی شرکت موفق باشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که درخواست ترک‌تشریفات تولید ۳هزار دستگاه توسط ۳ وزیر کشور، راه‌وشهرسازی و صنعت، معدن ‌و تجارت داده شده است، گفت: در صورت تأیید نهایی این سفارش تقریباً تولید ۴ سال شرکت هپکو را شامل می‌شود.

مقدسی با بیان این‌که هدف ما از حمایت هپکو بازگشت به رونق گذشته است، اضافه ‌کرد: این انتظار از سهامدار شرکت هپکو وجود دارد که در کنار انتظارات خود از دولت، تعهدات خود را به ‌کارگران این شرکت نیز عمل کند تا یک شادابی را به تولید کارخانه القاء کند.

وی با تأکید بر این‌که در صورت عمل کردن سهام دار جدید شرکت هپکو به تعهدات خود در قبال کارگران این شرکت نهایت همکاری را با او انجام می‌دهیم، تصریح‌ کرد: ما مدافع تولید هستیم، در شرایط تولید است که هم مدیران و هم کارگران راضی می‌شوند و امیدواریم سهامدار جدید تا اول مرداد‌ماه سال جاری فضایی را به‌وجود بیاورد که اعتماد گذشته نسبت به او برگردد.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که پنجشنبه هفته گذشته جلسه‌ای به همین منظور در استانداری استان مرکزی برگزار شده است، خاطرنشان‌ کرد: در این جلسه سهامدار جدید شرکت هپکو تعهداتی را به مسؤولین داده است و مدیرکل صنعت، معدن‌ و تجارت استان مرکزی نیز در یک مصاحبه‌ مصوبات این جلسه را اعلام کرده است.