مناقصه ساخت پل جدید بُهرباغ برگزار می‌شود

۲۳ مردادماه مناقصه ساخت پل جدید بُهرباغ برگزار می‌شود فرماندار شهرستان جم گفت: مناقصه ساخت پل جدید بُهرباغ (صراط) ۲۳ مرداد برگزار و پس از آن ساخت این پل آغاز می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ظهر روز یکشنبه ۸ مرداد عده‌ای از مردم روستای بُهرباغ شهرستان جم با تجمع بر روی پلی که […]

۲۳ مردادماه

مناقصه ساخت پل جدید بُهرباغ برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان جم گفت: مناقصه ساخت پل جدید بُهرباغ (صراط) ۲۳ مرداد برگزار و پس از آن ساخت این پل آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ظهر روز یکشنبه ۸ مرداد عده‌ای از مردم روستای بُهرباغ شهرستان جم با تجمع بر روی پلی که بین این روستا و روستای بهارستان قرار دارد، برای مدتی آن را بستند.

مردم روستا تصادفات متعدد بر روی این پل و محقق نشدن وعده مسؤولان برای ساخت پل جدید را علت این تجمع و مسدود کردن پل عنوان کردند و رسیدگی به خواسته خود را خواستار شدند.

فرماندار شهرستان جم در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما، از برگزاری مناقصه ساخت این پل تا دو هفته دیگر خبر داد.

فتح‌ا…‌نوروزی گفت: پل بُهرباغ یا صراط بیش از ۱۵ سال است که ساخته شده و به علت کم عرض بودن جوابگوی تردد زیاد خودرو‌ها در زمان حاضر نیست.

وی افزود: برای رفع این مشکل از یک سال پیش برنامه‌ریزی‌هایی برای ساخت پل جدید در کنار پل قبلی انجام و مناقصه‌ آن نیز ۳۱ تیر امسال برگزار شد.

فرماندار جم ادامه‌داد: به علت این‌که رتبه بالایی برای پیمانکار ساخت این پل در نظر گرفته شده بود فقط یک پیمانکار در این مناقصه شرکت کرد، که در نتیجه با پایین آوردن رتبه پیمانکار، مناقصه به مرحله دوم رفت.

نوروزی تصریح‌کرد: مناقصه دوم ۲۳ مرداد برگزار می‌شود و بلافاصله پس از تعیین پیمانکار ساخت این پل آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که طراحی و تأمین اعتبار پل جدید بهرباغ انجام شده است، گفت: با توجه به این‌که پل قدیمی استحکام و ایمنی بالایی دارد با ساخت پل جدید یکی از مسیر‌ها برای رفت و دیگری برای برگشت استفاده خواهد شد.

 

فرماندار جم بیان‌کرد: با ساخت پل جدید بهرباغ وضعیت ترافیک این مسیر کنترل و ضمن ساماندهی عبور و مرور از وقوع حوادث جلوگیری می‌شود.