مگر قالیباف قول نداده بود مزایده جدیدی برگزار نشود؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران مطرح ‌کرد مگر قالیباف قول نداده بود مزایده جدیدی برگزار نشود؟ عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مافیای تکدی‌گری در تهران فعال است و هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است. به گزارش فارس، عبدالحسین مختاباد در تذکرات پیش از دستور جلسه شورای اسلامی شهر تهران، به قطع بودجه‌های […]

عضو شورای اسلامی شهر تهران مطرح ‌کرد

مگر قالیباف قول نداده بود مزایده جدیدی برگزار نشود؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مافیای تکدی‌گری در تهران فعال است و هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

به گزارش فارس، عبدالحسین مختاباد در تذکرات پیش از دستور جلسه شورای اسلامی شهر تهران، به قطع بودجه‌های فرهنگی شهرداری اشاره کرد و گفت: وقتی بودجه در صحن شورا رأی‌گیری و به تصویب می‌رسد، رییس کمیسیون برنامه‌ و بودجه نمی‌تواند بخشی از آن را قطع کند؛ در حال حاضر بودجه خانه موسیقی و هنر قطع شده است، در صورتی که دارای کدپروژه است، به این بهانه که شهرداری با کمبود بودجه مواجه بوده، این اقدام صورت گرفته است.

وی افزود: اخیراً مطرح شد که خیابانی به نام «مریم‌میرزاخانی» نابغه ریاضی ایرانی نام‌گذاری شود؛ بنده پیشنهاد می‌دهم مکانی فرهنگی، هنری و علمی را به نام این بانو نامیده شود.

 

وی درباره اردوگاه شهید میرحسینی نیز اظهار ‌کرد: این اردوگاه براساس چه اقدامی واگذار شده است؟ در صورتی که شهردار تهران قول داده بود که قرارداد و مزایده جدیدی برگزار نشود تا مدیریت شهری آینده مستقر شود، ولی همچنان با سرعت و عجله، انعقاد قرارداد‌ها ادامه دارد.