برگزاری مناقصه بیمارستان۲۶۰ تختخوابی جیرفت

مدیرکل راه‌ و شهرسازی جنوب کرمان خبر داد برگزاری مناقصه بیمارستان۲۶۰ تختخوابی جیرفت مدیرکل راه‌ و شهرسازی جنوب کرمان گفت: از زمان شروع طرح تحول نظام سلامت تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال صرف اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه بهداشت‌ و درمان جنوب کرمان شده است. محمد ساردویی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ساخت بیمارستان ۲۴ […]

مدیرکل راه‌ و شهرسازی جنوب کرمان خبر داد

برگزاری مناقصه بیمارستان۲۶۰ تختخوابی جیرفت

مدیرکل راه‌ و شهرسازی جنوب کرمان گفت: از زمان شروع طرح تحول نظام سلامت تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال صرف اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه بهداشت‌ و درمان جنوب کرمان شده است.

محمد ساردویی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ساخت بیمارستان ۲۴ تختخوابی منوجان، ۳۲ تختخوابی قلعه‌گنج و ۴۳ تختخوابی رودبار جنوب از طرح‌های عمرانی می‌باشند که احداث شده و به اتمام رسیده‌اند.

وی افزود: این ۳ بیمارستان با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ساخته شده‌اند.

وی خاطرنشان‌ کرد: محوطه‌سازی، احداث ساختمان، راه‌اندازی سیستم بخار آب و موتورخانه این بیمارستان‌ها توسط اداره کل راه‌ و شهرسازی جنوب کرمان ساخته شده و تجهیز درمانی این بیمارستان‌ها نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام شد.

مدیرکل راه‌و شهرسازی جنوب کرمان ادامه ‌داد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی عنبرآباد نیز در حال اجرا است که تاکنون ۲۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.

وی به بیمارستان۲۶۰ تختخوابی جیرفت هم اشاره کرد و گفت: اداره کل راه‌ و شهرسازی جنوب استان به عنوان مجری ساختمان و تأسیسات عمومی این طرح آماده اجرای آن است و هم اکنون طراحی این بیمارستان تمام شده و در مرحله برگزاری مناقصه به سر می‌برد.

وی ادامه ‌داد: این بیمارستان با تمامی استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شود و بخش‌های سوانح ‌و سوختگی، قلب، روانپزشکی، کلینیک بیماری‌های زنان و سالن اجتماعات ۲۹هزار متری در آن احداث می‌شود.

ساردویی اضافه ‌کرد: با توجه به پذیرش بالای بیماران در بیمارستان‌های قدیمی در جنوب استان، لازم است تا مقدمات طرح‌های بهداشتی و درمانی هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

 

وی بیان ‌کرد: افتتاح حتی یک روز زودتر طرح‌های بهداشتی‌ و درمانی برای ارایه خدمات بیش‌تر به هم استانی‌‌ها مهم است، اما کیفیت ساخت طرح‌ها به مراتب از اهمیت بیش‌تری برخوردار است.