بازی برد برد تولید‌کننده و مصرف‌کننده

در پی ورود جدی اصناف به مبحث کسب‌ و کار الکترونیک اتفاق می‌افتد بازی برد برد تولید‌کننده و مصرف‌کننده رییس مرکز تحقیق و توسعه اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با تأکید بر این‌که تخصص و تجربه اصناف در بستر تجارت الکترونیک نتایج شگفت‌آوری خواهد داشت، گفت: مرکز تحقیق و توسعه اتاق اصناف به سرعت کار […]

در پی ورود جدی اصناف به مبحث کسب‌ و کار الکترونیک اتفاق می‌افتد

بازی برد برد تولید‌کننده و مصرف‌کننده

رییس مرکز تحقیق و توسعه اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با تأکید بر این‌که تخصص و تجربه اصناف در بستر تجارت الکترونیک نتایج شگفت‌آوری خواهد داشت، گفت: مرکز تحقیق و توسعه اتاق اصناف به سرعت کار اجرایی در زمینه توسعه کسب‌ و کارهای الکترونیک در اصناف اصفهان را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، روح‌ا…چلونگر در جلسه مرکز تحقیق و توسعه اتاق اصناف مرکز استان اصفهان، با ارایه گزارشی از روند برنامه‌های این مرکز، اظهارکرد: تصمیم‌گیری به موقع سازمان و درایت ریاست اتاق در این برهه حساس منجر به ایجاد مرکزی برای تصمیم‌سازی برای آینده اصناف شد.

وی افزود: در این مرکز افراد صاحبنظری از بدنه اصناف گرد هم آمده‌اند تا مسیر تغییر و تحول در اصناف را هموار کنند.

رییس مرکز تحقیق و توسعه اتاق اصناف مرکز استان اصفهان با بیان این‌که قطعاً ورود جدی و قوی اصناف به مبحث کسب‌و کار الکترونیک بازی برد برد برای تولید‌کننده و مصرف‌کننده است، خاطرنشان‌کرد: تخصص و تجربه اصناف در بستر تجارت الکترونیک نتایج شگفت‌آوری خواهد داشت.

وی افزود: سیاست‌گذاری صحیح سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت و واگذاری تصمیم‌گیری برای اصناف به خودشان از یک‌سو و تمایل برای تغییر در بدنه اصناف از سوی دیگر باعث توسعه پایدار اصناف خواهد شد.

 

چلونگر ادامه‌داد: بنا بر دستور ریاست اتاق اصناف مرکز تحقیق‌ و توسعه به سرعت کار اجرایی در زمینه توسعه کسب‌ و کارهای الکترونیک در اصناف را با اولویت اتحادیه‌های در معرض تغییر و تحول آغاز خواهد کرد.