برگزاری مناقصه برای واگذاری اجرای پروژه پایاب سد گیوی به پیمانکار داخلی

نماینده مردم خلخال در مجلس خواستار شد برگزاری مناقصه برای واگذاری اجرای پروژه پایاب سد گیوی به پیمانکار داخلی نماینده مردم شهرستان‌های کوثر و خلخال در مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: با توجه به اهمیت اتمام پروژه سد گیوی نیاز است که عملیات اجرایی این پایاب هر چه سریع‌تر از طریق فاینانس و سرمایه‌گذاری داخلی انجام شود. به […]

نماینده مردم خلخال در مجلس خواستار شد

برگزاری مناقصه برای واگذاری اجرای پروژه پایاب سد گیوی به پیمانکار داخلی

نماینده مردم شهرستان‌های کوثر و خلخال در مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: با توجه به اهمیت اتمام پروژه سد گیوی نیاز است که عملیات اجرایی این پایاب هر چه سریع‌تر از طریق فاینانس و سرمایه‌گذاری داخلی انجام شود.

به گزارش تسنیم، بشیرخالقی اظهارکرد: با توجه به اهمیت اتمام‌ پروژه‌ سد گیوی نیاز است که‌ عملیات اجرایی این پایاب هر چه سریع‌تر از طریق فاینانس و سرمایه‌گذاری داخلی انجام شود تا بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن شاهد تکمیل و بهره‌برداری این پروژه باشیم و به اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم.

وی افزود: طرح‌های آبی جنوب استان اردبیل در حال حاضر مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند که نیاز است برای حل مسأله اتمام طرح‌های آبی در این شهرستان از جمله پروژه‌هایی چون فاضلاب شهر گیوی، عملیات پایاب سد گیوی و ۵ سد معیشتی شهرستان کوثر در دستور کار قرارداده شود تا بتوانیم مشکلات و مطالبات در این شهرستان را برطرف کرده و شاهد جلب رضایت مردم باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کوثر و خلخال در مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: پایاب سد گیوی باید تا الان به بهره‌برداری می‌رسد که به همین دلیل هم‌اکنون اجرای این پروژه باید با جدیت و اهتمام ویژه مورد توجه واقع شود تا بتوانیم با تأمین اعتبارات لازم اجرای این پروژه حیاتی را تسریع بخشیم.

خالقی بیان‌کرد: ارایه تسهیلات بانک زمین و انجام حمایت‌های لازم برای حل این مسأله باید مورد توجه واقع شود چرا که در حال حاضر با مهاجرت و بیکاری در شهرستان روبه‌رو هستیم و در صورت تعویق در اجرای این پروژه مردمی این معضلات اجتماعی یقیناً رو به افزایش خواهد بود.

 

وی تصریح‌کرد: انتظار می‌رود که برای اجرای پروژه پایاب سد گیوی مدیرکل آب منطقه‌ای استان در اسرع وقت نسبت به برگزاری مناقصه برای واگذاری پروژه به پیمانکار داخلی در راستای اجرای خط انتقال از طریق فاینانس اقدام کند تا بتوانیم مشکلات و مسایل را در این زمینه برطرف کنیم.